Stiri CSR

Laureații galei Biz Sustainability Awards 2021

Reading Time: 4 minuteLaureații galei Biz Sustainability Awards 202120 mai 2021 4 min

Laureații galei Biz Sustainability Awards 2021

Reading Time: 4 minute

Revista Biz a premiat, miercuri, 19 mai, în cadrul Galei Biz Sustainability Awards 2021, campionii sustenabilității, 12 dintre cele mai respectate și active personalități, companii și ONG-uri care înțeleg cu adevărat ce înseamnă să fii responsabil și să investești în comunitățile din care faci parte.

Gala Biz Sustainability Awards 2021 a reunit top manageri din companii, antreprenori, oameni de cultură și reprezentanți ai ONG-urilor, și a fost transmisă live online. Evenimentul a fost precedat de o conferință care a prezentat tendințele și inovațiile care modelează sustenabilitatea atât în zona de business, cât și în viața fiecăruia dintre noi.

Biz Sustainability Awards a fost un eveniment necesar în 2021. Companiile si ONG-urile nu s-au mobilizat doar în perioada critică a pandemiei, ci au continuat cu multiple activități pe care Revista Biz și-a propus să le aducă în prim plan. Oamenii, companiile și ONG-urile au făcut performanță prin strategii smart de sustenabilitate și leadership în CSR, devenind adevărate modele de best practice.

Marta Ușurelu, owner Biz.

Laureații Galei Biz Sustainability Awards 2021 au fost:

CATEGORIA INOVAȚIE ÎN RECICLARE

  • FEPRA & R-CREATE – Pentru pentru platforma digitală de economie circulară lansată împreună cu R-CREATE

CATEGORIA INOVAȚIE ÎN DIGITAL

  • Sustenobil – Pentru aplicația ReFEEL, soluție de livrare door-to-door

EXCELENȚĂ ÎN SUSTENABILITATE

  • PENNY ROMANIA – Pentru cea mai sustenabilă clădire din Centrul și Estul Europei

CATEGORIA EDUCAȚIE

  • Fundația Orange – Pentru investițiile constante în programe de educație digitală

CATEGORIA SOCIAL

  • Chef Adi Hădean – Pentru proiectul Solidar Social, care în 2020 a oferit peste 100.000 de porții de mâncare pentru persoanele vulnerabile

CATEGORIA CULTURĂ

  • BRD – Groupe Société Générale – Pentru proiectele culturale derulate în cadrul programului Scena9.ro

CATEGORIA MEDIU

  • Nespresso – Pentru angajamentul asumat de a avea o amprentă de carbon 0 și pentru acțiunile de sustenabilitate întreprinse la nivel local
  • Vodafone România – Pentru prima pădure inteligentă din România, care folosește tehnologia în lupta contra defrișărilor ilegale

CATEGORIA SĂNĂTATE

•          Nestlé România – Pentru eforturile de educare în vederea conștientizării importanței unei alimentații echilibrate și a unui stil de viață sănătos în rândul copiilor și părinților din România

PREMIUL DE EXCELENȚĂ „COMMUNITY LEADER”

  • Kaufland România – Pentru programul „În stare de bine”, prin care acordă ONG-urilor granturi nerambursabile de 1 milion de euro pentru a derula proiecte sustenabile pentru România

MOST PROMISING ONGs

  • „Asociația Dăruiește Aripi – A primit Premiul Cetăţeanului European 2020 și a dezvoltat Registrul Național de Oncologie Pediatrică (RNCC)

YOUNG PERSONALITY OF THE YEAR

  • Andrei Coșuleanu, Președinte Asociația Act for Tomorrow – A fondat Asociația Act for Tomorrow, care a realizat primul raport de cartografiere a microplasticului în apele României

Poți urmări înregistrarea evenimentului LIVE, pe canalul de YouTube @Gandeste Biz

Designul trofeului Biz Sustainability Awards a fost creat de artistul plastic Ovidiu Toader.

Mulțumim partenerilor ediție:
Proud Partner: PENNY
Partners: Siviero Maria, MedLife și FEPRA
Official Coffee Partner: Nespresso

Metodologie

Factorii care au determinat alegerea brandurilor din fiecare categorie în studiul realizat de echipa Biz pentru Sustainability Awards Gala sunt: Impactul, Creativitatea și originalitatea, Inovația și Eficiența.

Nominalizările rezultate în urma procesului de selecție care a luat în considerare acești factori au fost apoi analizate calitativ și comparativ, fiind ierarhizate în cadrul categoriilor relevante, atât din punct de vedere al sustenabilității (mediu, educație, sănătate, social, cultură), cât și al anvergurii companiilor.

În realizarea listei de nominalizați au fost consultați lideri de opinie, profesioniști din marketing, comunicare, manageri și CEO din diverse domenii de business.

Nominalizările primite au fost introduse într-o cercetare cantitativă, menită să stabilească o ierarhie pentru a obține o listă scurtă, de finaliști. Runda finală a cercetării a fost una calitativă și a presupus doar evaluarea finaliștilor.

În această etapă, un panel de public relevant pentru studiu – oameni implicați în viața socială, cu job-uri active, care participă la multe evenimente și sunt la curent cu evoluțiile sociale, culturale și economice la nivel global – analizează calitatea actelor de CSR ajunse pe lista finalistelor și decide laureații ediției.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: