Companii CSR

Laureații galei Biz Sustainability Awards 2020

1 oct. 2020 3 min

Laureații galei Biz Sustainability Awards 2020

Reading Time: 3 minute

Campionii sustenabilității au fost premiați ieri, 30 septembrie, de către revista Biz, în cadrul galei Biz Sustainability Awards 2020. Au fost acordate 15 premii către personalități active și respectate, companii și ONG-uri care înțeleg cu adevărat ce înseamnă să fii responsabil și să investești în comunitățile din care fac parte. Partenerii acestei ediții au fost Penny, Vodafone, Nespresso, Siviero Maria, OVN.ro și Palatul Bragadiru.

Biz Sustainability Awards 2020

Gala Biz Sustainability Awards 2020 a reunit top manageri din companii, antreprenori, oameni de cultură și reprezentanți ai ONG-urilor, și a fost transmisă live online. Evenimentul a fost precedat de o conferință care a prezentat tendințele și inovațiile care modelează sustenabilitatea atât în zona de business, cât și în viața fiecăruia dintre noi. Designul trofeului Biz Sustainability Awards a fost creat de artistul plastic Ovidiu Toader.

Biz Sustainability Awards
Marta Ușurelu, owner Biz

 

 

„Biz Sustainability Awards își propune să aducă în prim plan oamenii, companiile și ONG-urile care fac performanță prin strategii smart de sustenabilitate și leadership în CSR. Vrem să arătăm că există numeroase cazuri de bune practici în domeniu și în România, pentru a stimula mediul de business și întreaga societate să își schimbe perspectiva și să acționeze responsabil”, spune Marta Ușurelu, owner Biz.

Laureații Galei Biz Sustainability Awards 2020 sunt:

CATEGORIA SĂNĂTATE

  • Asociația „Dăruiește Viață” pentru performanța de a construi în timp record Spitalul Modular 1 Elias destinat tratării pacienților cu Covid-19

CATEGORIA SOCIAL

  • Penny pentru proiectul Centrului Comunitar din Buftea, construit în parteneriat cu Habitat for Humanity
  • Banca Transilvania pentru dedicarea și spiritul #oameniidelaBT

CATEGORIA CULTURĂ

  • Vodafone pentru platforma „Împreună mai puternici”
  • Marius Manole pentru susținerea actorilor independenți prin campania #ActorIndependent

CATEGORIA MEDIU

  • Nespresso pentru angajamentul asumat de a avea o amprentă de carbon 0 și pentru toate acțiunile de sustenabilitate întreprinse
  • Philips România & Airly pentru campania „România respiră – Vrem aer curat!”
  • Lidl pentru proiectul „Cu apele curate”, dezvoltat în parteneriat cu Asociația MaiMultVerde

PREMII SPECIALE

  • Anca Ungureanu pentru campania #Sustinemafacerilemici
  • Mirela Nemțanu, director executiv al Hospice Casa Speranței, pentru eforturile sale de a menține funcționarea Hospice Casa Speranței neîntreruptă, în toată această perioadă dificilă, atât cât le-au permis resursele pentru a susține eforturile publice și pentru a degreva spitalele de pacienții oncologici.
Biz Sustainability Awards 2020 Geeks for Democracy

ONG-UL ANULUI

  • Geeks for Democracy

MOST PROMISING NGOs

  • Code 4 Romania
  • Asociația „Zi de bine”

YOUNG PERSONALITY OF THE YEAR

  • Edmond Niculușcă

PERSONALITATEA ANULUI ÎN CSR

  • Melania Medeleanu

 

Metodologie

Factorii care au determinat alegerea brandurilor din fiecare categorie în studiul realizat de echipa Biz pentru Sustainability Awards Gala sunt: Impactul, Creativitatea și originalitatea, Inovația și Eficiența.

Nominalizările rezultate în urma procesului de selecție care a luat în considerare acești factori au fost apoi analizate calitativ și comparativ, fiind ierarhizate în cadrul categoriilor relevante, atât din punct de vedere al sustenabilității (mediu, educație, sănătate, social, cultură), cât și al anvergurii companiilor.

În realizarea listei de nominalizați au fost consultați lideri de opinie, profesioniști din marketing, comunicare, manageri și CEO din diverse domenii de business.

Nominalizările primite au fost introduse într-o cercetare cantitativă, menită să stabilească o ierarhie pentru a obține o listă scurtă, de finaliști. Runda finală a cercetării a fost una calitativă și a presupus doar evaluarea finaliștilor.

În această etapă, un panel de public relevant pentru studiu – oameni implicați în viața socială, cu job-uri active, care participă la multe evenimente și sunt la curent cu evoluțiile sociale, culturale și economice la nivel global – analizează calitatea actelor de CSR ajunse pe lista finalistelor și decide laureații ediției.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: