TikTok și Teatrul Nottara au dat startul workshop-urilor de actorie destinate adolescenților, în cadrul campaniei educaționale „Mai mult teatru”, o premieră absolută. Astfel, din 25 martie 2021, Nottara deschide o nouă scenă sub conceptul TikTok Theater – o scenă online pe TikTok, în care adolescenții sunt invitați să se alăture unor workshop-uri live care să-i ajute să se descopere și să se exprime mai bine. Am discutat cu Laura Savu, Global Community Manager – TikTok despre această TikTok Theater și despre implicarea rețelei sociale într-un asemenea proiect educațional.
De ce TikTok Theater?
În primul rând, pentru că un astfel de proiect are că scop educația proactivă și alternativă a tinerilor, cu focus îndeosebi pe dezvoltarea lor personală, că indivizi. Teatrul este o componentă culturală importantă și cu un impact direct și individual și de aceea ne dorim că aceste workshop-uri să aibă un outreach național în cadrul platformei TikTok și să ajute cât mai mulți utilizatori. În al doilea rând, dacă ne referim strict la nume pentru că e unexpected, cool și catchy!
Cum ați ajuns să faceți acest parteneriat cu Teatrul Nottara?
Proiectul a venit că o inițiativa a agenției Publicis care se ocupă atât de TikTok, cât și de contul Teatrului Nottara, and it clicked for both of us, ca să zicem așa, ținând cont de focusul nostru în zona educațională, sub umbrella #invatapetiktok.
Cât de important este pentru adolescenți să aibă o asemenea campanie educațională?
Din punctul nostru de vedere, este foarte important. O astfel de campanie vine în întâmpinarea unor nevoi reale, legate de dezvoltarea personală și formarea ta ca individ într-o societate. Nu cred că este o campanie utilă doar pentru adolescenți, ci pentru oricine își dorește să devină o versiune mai bună a sa (myself included).
Plănuiți asocierea și cu alte teatre?
Ne-am dori foarte mult acest lucru! Teatrul este, așa cum menționăm mai sus, o componentă culturală importantă și, din păcate, a avut destul de mult de suferit în urma pandemiei. Suntem foarte bucuroși că partenerii noștri de la Teatrul Nottara au fost cei mai curajoși și „au spart gheața’’! Pentru acest lucru le suntem îndeosebi recunoscători, că au înțeles potențialul platformei de a transmite mesajul lor către cât mai mulți tineri.
Cine va face workshop-urile?
Actorii teatrului Nottara, experți, bineînțeles, în acest domeniu.
Cum credeți că puteți să duceți campania această într-o direcție permanentă?
Prin foarte multă muncă și dedicare.
Care sunt provocările acum?
Singură provocare la care mă pot gândi este ca mesajul că this is happening să ajungă la cât mai mulți oameni și outside of the platform, și că și ei pot beneficia de acest proiect foarte simplu.
Ce proiecte și planuri aveți pentru 2021?
Cât mai multe proiecte educaționale! O să continuăm inițiativa #invatapeTikTok, ne vom focusa foarte mult și în zona de livestreaming, bineînțeles. Ar fi nedrept să dau exemple, pentru că avem foarte multe proiecte interesante în the pipeline și ar dura foarte mult să le enumăr pe toate, așa că ce vă pot sfătui este să keep an eye on us!
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…
Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…
Banca Europeană de Investiții (BEI) acordă un împrumut de 200 de milioane de euro distribuitorului român de energie Delgaz Grid…
Cu o carieră de peste 19 ani în finance, Magda Costache este, din septembrie, noul CEO interimar Sezamo, supermarketul online…