Agenția full-service v8 anunță alegerea Laurei Ionescu, autoarea unui bestseller și creatoare premiată, în rolul de Creative Director. Cu o carieră ce a evoluat rapid și remarcabil până la 34 de ani, Laura vine la conducerea echipei creative cu o viziune inovatoare, consolidată de experiența sa în storytelling, activism și publicitate.
Cunoscută pentru cartea sa de succes, „Nu te găsesc pe nicăieri”, vândută în peste șase tiraje, Laura a reușit să capteze generația milenială prin modul autentic în care a descris adolescența anilor ’90-2000. Această capacitate de a rezona profund cu publicul va fi esențială în noul său rol la v8, agenția full-service care a câștigat peste 50 de premii de creație doar în ultimii doi ani.
„Sunt încântat să o avem pe Laura în echipa noastră. Creativitatea ei neobosită, combinată cu o viziune autentică asupra publicității, va aduce un plus de valoare agenției. v8 se străduiește mereu să împingă limitele inovării, iar Laura este persoana perfectă pentru a ne ajuta să facem acest lucru”, a declarat Ionuț Andrei, fondator și CEO v8.
Cu două premii Golden Drum la activ și numită în Top 5 Creatives din Europa Centrală și de Sud-Est la doar 22 de ani, Laura Ionescu își extinde influența creativă, îmbinând arta storytelling-ului cu inovația digitală, într-un peisaj publicitar în continuă transformare.
„Pentru mine, creativitatea este o poveste în centrul căreia se află curajul: atât acela de a spune adevărul, cât și cel de a provoca status quo-ul. Totul pentru a crea lucruri care contează, campanii care mișcă și care schimbă perspective. Mă bucur că mi-am găsit echipa în v8: o să mă lupt în fiecare zi să o merit, să fiu ceea ce mi-a lipsit mie. Îmi pun energia în acest împreună și de-abia aștept să văd cât de departe ne vor duce forțele noastre creative”, a spus Laura Ionescu.
Agenția v8, fondată în 2013, s-a remarcat rapid pe piața locală și internațională prin campaniile sale îndrăznețe și inovatoare, colaborând cu branduri de top precum Dr. Max, Kaufland, BRD, YOXO, Cris-Tim, Riot Games, Sensiblu, Orange, Staropramen, Omniasig, Sanofi, Napolact, Vodafone, Stella Artois, Radio Guerilla, Johnson&Johnson, Beck’s, Dr. Oetker, Bioderma, ParkLake, Selgros, Bergenbier sau Zentiva și câștigând distincții importante, inclusiv Grand Prix-ul la IAB Mixx Europe Awards, dar și Gold, Silver și Bronze, pe plan european și național, la categorii precum Best Creative Idea, Best Social Campaign, Best Influencer Campaign și multe altele.
În contextul alegerilor prezidențiale și parlamentare din România, TikTok își reafirmă angajamentul de a proteja integritatea procesului electoral și de…
PPC Renewables începe faza de construcție a trei noi parcuri eoliene în Grecia, cu o capacitate totală de aproximativ 100…
Xiaomi lanseaza în România noile Xiaomi Smart Band 9 Pro și Xiaomi Smart Band 9 Active, dispozitive portabile concepute pentru…
AROBS Engineering a început faza de testare a dispozitivelor prototip AlertBox, care conectează două rețele globale de sateliți (Starlink și…
Avon, unul dintre principalii jucători globali din industria frumuseții, își continuă angajamentul de a inova și inaugurează propriul concept store,…
Fondatorii Revolut, Nik Storonsky și Vlad Yatsenko, au făcut cunoscute vineri, pe scena evenimentului The Revolutionaries organizat la Londra, principalele…