Lăptăria cu Caimac, brand de lactate deținut de Agroserv Măriuța, lansează pe rafturile magazinelor un nou produs, Kefir Kefir.
Produsul este disponibile în două variante de kefir, una de băut cu 1,6% grăsime, disponibilă la sticlă, și o variantă cu 5% grăsime, la borcan, de mâncat. Ambele variante sunt deja disponibile în marile lanțuri de magazine și online, pe aplicațiile de tip supermarket.
„Suntem încântați să sărbătorim 5 ani de activitate prin lansarea Kefir Kefir. Lucrăm de aproape un an de zile la el, fiind un produs mai greu de realizat, prin prisma procesului de fermentație cu drojdii, nu numai cu fermenți lactici. Cu toate acestea, ne-am dorit tare mult să le oferim consumatorilor noștri ceea ce își doresc și am făcut eforturi considerabile pentru a aduce acest nou produs pe rafturile magazinelor.”
Mădălina Cocan, cofondatoare Lăptăria cu Caimac
Kefir Kefir este obținut printr-un proces controlat de dublă fermentație: cea dată de bacterii lactice și cea pe bază de drojdii specifice, motiv pentru care kefirul capătă proprietățile benefice pentru care este recunoscut pe scară largă.
„Mă bucur să mă alătur echipei în perioada aniversării a 5 ani de la lansarea Lăptăriei! Este o oportunitate extraordinară pentru mine de a contribui la povestea de succes a acestui brand. Ne dorim să continuăm să evoluăm prin consolidarea poziţiei, prin creşterea numărului de produse prezente la raft și prin extinderea portofoliului. Bineînțeles, păstrând calitatea și gustul cu care ne-am obișnuit consumatorii.”
Cornel Dănilă, Director General Agroserv Măriuța
La cinci ani de la lansare, Lăptăria cu Caimac pune la dispoziția consumatorilor 23 de produse. Pe lângă Kefir Kefir, în această vară, compania mai adaugă în portofoliu și două variante de brânzeturi feliate, respectiv Cașcaval de 10 și Caș Zvântat.
Produsele Lăptăria cu Caimac, inclusiv cele noi, sunt disponibile în rețeaua Mega Image (online și în magazinele fizice), Carrefour (în toate formatele de magazine fizice și online, prin Bringo), Auchan (online și în magazinele fizice), Selgros, Metro și prin aplicațiile online: freshful.ro, sezamo.ro, Glovo, Bolt, precum și în peste 400 de magazine mici și băcănii din București și din țară.
Agroserv Măriuța a fost înființată în 1994 și până în 2018 a avut exclusiv activități agricole, cultură mare (grâu, orz, rapiță, triticale, porumb, lucernă și altele, pe o suprafață de 3.000 ha) și fermă de vaci de lapte (cu aproape 3.000 de animale). Din 2018, compania a pus în funcțiune o fabrică modernă de lactate și a lansat brandul Lăptăria cu Caimac, un brand care a înregistrat o creștere rapidă în preferințele consumatorilor datorită produselor de înaltă calitate.
În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…
Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…
Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…