Stiri

Lăptăria cu Caimac sărbătorește 4 ani prin lansarea gamei de unturi

Reading Time: 2 minute

Lăptăria cu Caimac, producătorul de lactate 100% românești, naturale și minimum procesate, împlinește patru ani de activitate și lansează o nouă gamă de produse. Cele trei tipuri de unt, Untul cel lăptos, Untul cel sărat-afumat și Untul cel cu leurdă, sunt deja disponibile în marile lanțuri de magazine și online, pe Freshful.ro. Untul cu leurdă este un produs sezonier, disponibil în cantitate limitată, pentru care se folosește leurdă culeasă și procesată în Munții Apuseni.

Noua gamă de unturi este cea mai recentă extindere a portofoliului de produse al Lăptăriei cu Caimac. În ultimul an, alte trei noi produse au fost lansate pe piață: Iaurtul cu miere și polen, Rotocolul de cașcaval și Iaurtul răcoros. De asemenea, compania plănuiește extinderea continuă a gamei de produse anul acesta, după lansarea untului, concentrându-se pe categoria de băuturi pe bază de lapte sau iaurt, brânzeturi maturate și brânzeturi cremoase.

Astfel, luna iunie marchează două evenimente importante pentru Lăptăria cu Caimac. Pe lângă lansarea celor trei tipuri de unt, compania sărbătorește aniversarea a patru ani de la lansare, în cadrul unui picnic care va avea loc pe 18 iunie, începând cu ora 9:00, la Roaba de Cultură din Parcul Herăstrău.

„Am ascultat de consumatorii noștri, care și-au dorit foarte mult untul, iar după o lungă serie de teste și experimente am ajuns, într-un final, la trei tipuri de unt de care suntem extrem de mândri: Untul cel lăptos, Untul cel sărat-afumat și Untul cel cu leurdă. Am vrut să acoperim o paletă largă de rețete care se bazează pe unt, de la mic-dejun și până la cină. Astfel, am ajuns la aceste trei variante, care oferă versatilitate în bucătărie și care, zicem noi, sunt atât de bune încât nu rezistă prea mult pe masă!

Mădălina Cocan, CEO Agroserv Măriuța

În 2021, cele mai bine vândute produse au fost Laptele, Iaurtul natural și Smântâna dolofană, acestea fiind accesibile în peste 2.500 de magazine fizice, precum Mega Image, Carrefour, Auchan, Cora, Profi, Carrefour Market/Express, Selgros sau Metro, dar și online pe Freshful.ro, Bolt Market, sau alte platforme. Produsele Lăptăria cu Caimac pot fi găsite și în peste 400 de magazine mici și băcănii.

Producția de lapte a fermei a ajuns la o capacitate anuală de peste 15.000.000 litri, aceștia fiind utilizați pentru fabricarea următoarelor produse: Laptele, Iaurtul natural, Iaurtul de 10, Iaurtul mic, Iaurtul cu miere și polen, Sana, Laptele bătut, Iaurtul de băut, Iaurtul răcoros, Ayranul, Smântâna dolofană, Smântână proaspătă, Laptele condensat îndulcit, Ciocolata-n lapte, Cașul zvântat, Brânza proaspătă de vaci, Miezul de brânză, Brânza Măriuța, Brânza englezească și Rotocolul de cașcaval.

Agroserv Măriuța a fost înființată în anul 1994 și, până în 2018, a avut exclusiv activități agricole, cultură mare (grâu, orz, rapiță, triticale, porumb, lucernă și altele, pe o suprafață de 3.000 ha) și fermă de vaci de lapte (cu peste 2.700 animale). Începând cu anul 2018, a pus în funcțiune o fabrică modernă de lactate și a lansat brandul Lăptăria cu Caimac, un brand care a înregistrat o creștere rapidă în preferințele consumatorilor datorită produselor de înaltă calitate.

Lăptăria cu Caimac are propria fermă și folosește cele mai noi mijloace de a produce lactate de calitate, naturale, sigure, nutritive și fără adaosuri inutile. Fabrica de procesare de ultimă generație, în care s-au investit peste 5 milioane de euro, are o capacitate tehnică de procesare de aproximativ 75 de tone de lapte pe zi, iar tehnicile de procesare moderne permit pasteurizarea laptelui la o temperatură mai joasă decât media obișnuită, pentru a păstra gustul adevărat al laptelui de la vacă și o parte cât mai mare din substanțele nutritive.

Anca Muraru

Recent Posts

Spațiu dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor, deschis în București

În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…

2 ore ago

O fabrică de baterii se va construi la Oradea cu tehnologie Lockheed Martin

Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…

10 ore ago

„Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al grupului DIGI

Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…

16 ore ago

Jason Silva: Viitorul e cibernetic și psihedelic

Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…

16 ore ago

Românii și-ar cumpăra pompe de căldură dacă statul ar acorda subvenții

Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…

16 ore ago

Cifră de afaceri de 3,57 mld. $ pentru Rompetrol Rafinare în primele nouă luni din 2024

Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…

17 ore ago