Stiri

Lanțul de cofetării Dulcinella a fost preluat de un fond de investiții din Marea Britanie și începe procesul de extindere

Reading Time: 2 minute

Brandul Dulcinella, lansat în Republica Moldova și prezent în România din anul 2019, anunță extinderea rețelei de cofetării în București, Iași și Suceava. 

Cofetăriile s-au deschis în locații centrale, tip mall, au creat 16 noi locuri de muncă și au necesitat împreună o investiție de peste 300.000 de euro.

“Deschiderea de noi locații face parte din strategia noastră de expansiune. Scopul nostru este să valorificăm la maximum potențialul brandului prin locații cu vizibilitate, trafic și facilitate pentru clienți cât mai mari, astfel încât să putem dezvolta, pe termen lung, brandul Dulcinella la nivel național. Mai mult decât atât, în noul plan de dezvoltare pe care îl avem punem accent pe noutate, adaptabilitate, dar și pe o cultură organizațională functională, oferind beneficii extra pentru angajați și încercând constant să ii ajutăm să crească alături de noi.”

Sergiu Diaconu, reprezentantul acționarilor Dulcinella

Dulcinella lansează 5 produse noi dedicate noilor locații

Profiterolul, platourile de prăjituri premium, eclerele și gogoșile umplute vor fi noile vedete ale acestor săptămâni, fiind proaspăt lansate în toate cele 20 de cofetării din țară. 

“Studiem constant comportamentul de consum al romanilor in materie de dulciuri produse de patiserie si reusim sa ne adaptam destul de rapid la tendintele actuale. Asa am lansat cele 5 produse noi, fiind unele dintre cele mai consumate dulciuri de către români. Ne bucurăm de atenția și dragostea pe care  fiecare client le-a oferit locațiilor Dulcinella în ultimii 5 ani și credem că România este o piață excelentă care și-a atins abia 25% din potențial în privința segmentului de dulciuri și produse de patiserie de calitate.”

Sergiu Diaconu, reprezentantul acționarilor Dulcinella

În București, noile locații Dulcinella s-au deschis în Promenada Mall și Mega Mall, venind sa completeze celelalte 5 locații din capitală – Grivița, Ștefan cel Mare, Pantelimon, Iuliu Maniu și Brâncoveanu.

În zona istorică a Moldovei, cele două noi puncte Dulcinella s-au deschis în Iulius Mall Suceava și Palas Iași. Pe lângă acestea, grupul Dulcinella mai are magazine în Bacău, Botoșani, Roman, Piatra Neamț, Pașcani și Fălticeni.

Dulcinella este un brand fondat în anul 2005, în Republica Moldova. Din 2019 s-a extins și în România cu peste 20 de magazine proprii în 10 orașe, dintre care 7 locații în București, având fabrica la Târgu Neamț și peste 120 angajati. Din 2024, aceasta este deținută de Cornelius H Group, un fond de investiții din Marea Britanie cu rădăcinile tot în Republica Moldova.

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

Liga punctelor Penny continuă cu echipamente și accesorii sportive pentru cluburi de fotbal de copii, juniori și tineret

Programul Liga punctelor, desfășurat între 11 septembrie și 5 noiembrie 2024, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal, a reușit…

3 ore ago

Cum a făcut David Vest muzică în Est în anii ’80

A fost, cel mai probabil, singurul interpret american de rock, jazz și blues care a venit în România pentru a…

3 ore ago

Colaborare tbi bank – DAW Management Broker pentru achiziția de asigurări, inclusiv RCA, cu plata în rate fără dobândă

tbi bank a încheiat un parteneriat cu unul dintre cei mai mari brokeri de asigurări din România, DAW Management, pentru…

3 ore ago

OPPO Find X8 Pro s-a lansat în Europa

OPPO a anunțat joi lansarea globală a seriei Find X8, Europa fiind regiunea care prezintă în exclusivitate modelul premium, Find…

3 ore ago

Răzvan Pascu își vinde participația în compania olandeză FlightClaim pentru 1,3 mil. euro

Antreprenorul și consultantul în turism Răzvan Pascu a anunțat vânzarea participației sale în compania olandeză Flight Claim într-o tranzacție de…

4 ore ago

„Moromeții 3” se lansează oficial în cinematografele din întreaga țară

După un maraton de 7 zile de evenimente speciale în București, Cluj, Iași, Tulcea, Piatra Neamț, Brăila și Constanța, pelicula…

4 ore ago