Stiri Business Companii

Lansarea Packhelp Studio asistă IMM-urile să crească strategic potențialul de business

9 iul. 2021 2 min

Lansarea Packhelp Studio asistă IMM-urile să crească strategic potențialul de business

Reading Time: 2 minute

Pe o piață unde comerțul electronic a crescut cu 32% față de 2020[1], în care aproximativ două treimi dintre companii (64%) consideră că pandemia a declanșat nevoia de inovație[2], și peste 70% declară că a fi sustenabil este acum o prioritate pentru business[3], IMM-urile și start-up-urile sunt cele mai afectate de presiunea de a se adapta rapid la schimbarea comportamentelor consumatorilor, menținând în același timp compania pe linia de plutire.

O concurență online în creștere, necesitatea de a reduce impactul asupra mediului prin întregul lanț de distribuție, creșterea cererii de ambalaje afectată de capacitatea limitată a fabricilor și de lipsa materiilor prime contribuie la creșterea costurilor pentru afaceri.

Pentru a supraviețui, mărcile locale trebuie să investească în crearea de valoare și să se diferențieze prin oferirea de noi experiențe de ambalare care pot influența deciziile de cumpărare, pot inspira clienții să recomande produsele și pot crește rata de retenție.

Pentru a ajuta în acest sens, start-up polonez Packhelp lansează Packhelp Studio pe piața IMM-urilor din România, după ce a fost clasat pe locul 1 în raportul Deloitte Technology Fast 50 datorită creșterii sale de + 9,077% în 2020. Mișcarea strategică este concepută să sprijine dezvoltarea întreprinderilor mici în procesul de adaptare la o piață dificilă în care colaborările sunt esențiale, și a răspunde cererii crescute de ambalaje din regiune.

Brandul aduce inovație pe piață prin oferirea unui număr record de cantități minime de comandă, putând prelua comenzi de loturi mici de minimum 30 de articole, dar și solicitări mai complexe. Conectând brand-uri de orice mărime cu furnizori de ambalaje din întreaga Europă prin intermediul unui software inedit, Packhelp permite crearea de ambalaje personalizate în câteva minute și livrate în doar câteva zile.

Tehnologia sa brevetată dă frâu liber creativității, accelerează dezvoltarea ambalajelor și automatizează activitățile recurente. Cu ajutorul ei, dar și a unei cooperări strânse cu furnizorii săi, compania poate oferi cotații instantanee, făcând procesul la fel de ușor ca orice cumpărătură online.

Serviciile sale includ și accesorii de ambalare, cum ar fi bandă adezivă, cutii de transport, pungi, felicitări cu mesaje de mulțumire și multe altele. În acest sens, Packhelp funcționează ca un partener unic pentru toate cerințele de ambalare, indiferent dacă este vorba de o cutie de vin, o geantă sau un pachet pentru integrarea în echipă a noilor angajați.

Packhelp înțelege impactul standardelor sustenabilității globale asupra industriei ambalajelor, așa că le oferă clienților săi opțiunea de a alege materiale sustenabile și a face comenzi personalizate. În plus, în funcție de cantitatea comandată, sunt plantați mai mulți copaci decât resursele utilizate cu ajutorul unui proiect de împădurire derulat împreună cu One Tree Planet. Mai mult, pentru fiecare țară nouă în care se extinde, Packhelp colaborează cu artiști locali pentru a crea noi modele de ambalaje. În cazul României, este vorba de Sebastian Pren.


[1] conform unui studiu Euromonitor realizat de Google România

[2] bazat pe un studiu Confidex

[3] prezentat într-un raport EY România

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: