Lagardere Travel Retail continuă să își consolideze poziția pe piața locală prin investiții cumulate record de peste 11 milioane de euro în 2024, de 5 ori mai mari decât în 2023
Magazinele Inmedio au reprezentat și în 2023 principalul motor de creștere pentru companie în urma extinderii cu 20 de magazine. Anul trecut, Lagardere Travel Retail a înregistrat un număr total de 40 milioane de tranzacții în rețeaua sa de peste 300 de magazine.
În 2024, din totalul celor 35 de noi deschideri programate de Lagardere Travel Retail, 15 vor fi magazine Inmedio noi. Dintre acestea, trei unități s-au deschis deja în galeriile Kaufland din Zalău, Vișeul de Sus și Constanța, alte două magazine urmând să fie inaugurate o data cu deschiderea Arges Mall în cursul lunii aprilie.
„Parteneriatele cu antreprenorii și echipele lor au continuat să fie și anul trecut cel mai important motor de creștere pentru Lagardere Travel Retail. Astfel, prin eforturile lor cumulate, Inmedio a înregistrat anul trecut cea mai mare creștere la nivel de rețea. Cobtinuăm și anul acesta planurile accelerate de expansiune, în linie cu proiectele dezvoltate de partenerii noștri din real estate, Pentru care rămînem un partener stabil și de încredere pe segmentul comerțului de conveniență. Confirmăm astfel importanța strategică pe care brand-ul o are în cadrul mixului de concepte și brand-uri ale Lagardere Travel Retail în România. Ne propunem, ca și până acum, să rămânem un punct de referință pentru consumatorii români cărora să le punem la dispoziție cea mai bună ofertă de presă națională și străină, un mix variat de băuturi răcoritoare fresh și carbogazoase, snacks sau alte produse de impuls. De asemenea, vom continua să fim magazinul «go to» pentru colecționarii pasionați (stickere, cartonașe, colecții asociate presei), mai ales prin magazinul deschis anul trecut în Promenada Mall”
Costin Neacșu, Chief Operating Officer în cadrul Lagardere Travel Retail România.
Din dorința și preocuparea permanentă a companiei de a rămâne relevantă și de a răspunde nevoilor clienților din toate generațiile aflați mereu în mișcare, Lagardere Travel Retail a deschis la finalul anului trecut un flagship Inmedio store în centrul comercial Promenada Mall din București, un punct de referință pentru întreaga rețea. Gândit să apropie cât mai mult generația Z de brand-ul Inmedio, noua unitate a introdus noi concepte de produse preferate de tineri, precum produse din universul Manga, figurine Funko Pop, o selecție de cărți destinate adolescenților, băuturi răcoritoare de nișă, cea mai mare selecție de colecții de stickere din Romania sau produse personalizate realizate de Federația Română de Fotbal pentru fanii echipei naționale. De asemenea, Inmedio din Promenada Mall are cel mai mare spațiu dedicat publicațiilor de presă internațională din România.
Prin noile deschideri programate anul acesta, Lagardere Travel Retail va depăși 320 de magazine la nivelul întregii țări. Cele mai multe magazine ale companiei multi-brand se regăsesc în centre comerciale (modern retail), urmate de cele situate în centrele de afaceri, aeroporturi, gări și spitale. În 2023, Lagardere Travel Retail a înregistrat 40 milioane de tranzacții în rețeaua extinsă de magazine din România
La primul eMAG Black Friday la care au participat, în 2018, Daniel Blaga și echipa Zoopie credeau că sunt gata…
Anul acesta, accentul se pune tot mai mult pe valorificarea inteligenței artificiale (AI) pentru creșterea productivității, iar peisajul calculatoarelor personale…
Silvia Ion, Managing Partner, Horeca Insight și co-organizator Food Service & Hospitality Expo ne-a vorbit despre noutățile pe care le…
Bitcoin și-a doborât din nou recordul, atingând un maxim istoric de 75.000 USD, depășind recordul din martie 2024 de 73.738…
Donald Trump este foarte aproape de un nou mandat în funcția de președinte al Statelor Unite ale Americii, după cei…
Flip.ro, start-up-ul românesc care promovează economia circulară prin recondiționarea telefoanelor, tabletelor, precum și a ceasurilor smart sau laptopurilor, pregătește o…