Lagardère Travel Retail deschide pe 1 martie primele sale magazine Duty Paid din România, în urma câștigării licitației publice organizate anul trecut de către Compania Națională Aeroporturi București (CNAB), în cadrul unui proces desfășurat prin Bursa Română de Mărfuri.
Această licitație a avut ca obiect închirierea unei suprafețe de circa 2000 de metri pătrați din incinta Aeroportului Internațional Henri Coandă București, cu destinația de Duty Paid, presă și alte tipuri de accesorii sau suveniruri de călătorie, pentru o perioadă de 10 ani. Ca rezultat al acestei proceduri, care a luat în considerare atât oferta financiară, cât și cea calitativă, veniturile CNAB rezultate din închirierea acestor spații comerciale ar urma să crească de cel puțin trei ori.
Lagardère Travel Retail va deschide magazinele etapizat, urmând ca până în luna noiembrie să fie finalizate lucrările de renovare și modernizare a tuturor spațiilor, conform standardelor internaționale și identității brandurilor Grupului Lagardere Travel Retail.
Cu aceasta ocazie, Lagardere Travel Retail își extinde portofoliul de activități din România și pe segmentul Duty Paid prin intermediul Aelia, brandul său de succes recunoscut la nivel global care numără circa 150 de magazine în întreaga lume. Conceptul Aelia pune accentul pe crearea unei experiențe imersive de shopping pentru călători, bazate pe personalizarea și adaptarea ofertei la nevoile consumatorului local.
Mixul de concepte propus de Lagardere Travel Retail va fi completat de conceptele RELAY, cel mai puternic brand global de produse pentru călători, respectiv Discover – concept store pentru suveniruri, inspirat din identitatea locală și un nou concept, creat special pentru Aeroportul Otopeni, care va fi prezentat în premieră la deschidere.
“Suntem onorați de alegerea CNAB și ne bucurăm pentru oportunitatea de a aduce pentru prima dată în România brandul Aelia, al cărui element disctinctiv este conceptul de Sense of Place ce pune accent pe identitatea și oferta locală. Vom promova un ecosistem de antreprenori și brand-uri românești alături de cele mai dorite mărci internaționale. Suntem convinși că prezența noastră pe aeroportul Otopeni va susține prin tot ceea ce facem demersurile statului român de modernizare a serviciilor pentru călători, inclusiv în contextul aderării României la spațiul Schengen.” a declarat Marius Văcălău, CEO Lagardère Travel Retail România.
Afaceri rămase în familie, afaceri între frați, între părinți și copii, toate cu un numitor comun: meritocrația. Să construiești un…
20 dintre cei mai cunoscuți investitori și experți în tehnologie & dezvoltare de business din România vor decide care sunt…
La primul eMAG Black Friday la care au participat, în 2018, Daniel Blaga și echipa Zoopie credeau că sunt gata…
Anul acesta, accentul se pune tot mai mult pe valorificarea inteligenței artificiale (AI) pentru creșterea productivității, iar peisajul calculatoarelor personale…
Silvia Ion, Managing Partner, Horeca Insight și co-organizator Food Service & Hospitality Expo ne-a vorbit despre noutățile pe care le…
Bitcoin și-a doborât din nou recordul, atingând un maxim istoric de 75.000 USD, depășind recordul din martie 2024 de 73.738…