Categories: MarketingStiri

Labirint de oglinzi la standul BRD de la Gaudeamus

Reading Time: < 1 minut

Prin tehnica “face-to-face mirror”, standul BRD de la Gaudeamus prezinta un labirint de oglinzi dispuse paralel, pe care sunt proiectate fraze din povestile Superscrieri. Fiecare poveste isi are emotia corespunzatoare materializata intr-o cutie. Vizitatorii sunt invitati sa introduca mainile in aceste cutii, unde vor regasi frica, disperarea, furia, iubirea, pentru le simti pe pielea lor.

In week-end, spatiul expozitional BRD va fi scena mai multor workshop-uri culturale. Sambata, de la ora 11.00, jurnalistii “Decat o revista”Adrian Lungu si Oana Sandu vor vorbi despre empatie si jurnalism narativ, iar de la ora 14.00, echipa redactionala Treizecizero.ro va vorbi despre noua generatie de jurnalisti sportivi. Duminica, de la ora 12.30, va avea loc o discutie libera cu jurnalistii publicati in “Superscrieri. Drumul generatiei noastre”, moderata de Marius Chivu.

Pe toata perioada festivalului, la stand sunt expuse fotografiile lui Alex Galmeanu, iar vizitatorii sunt invitati in lumea cartilor BRD de catre ghizii de la Ideo Ideis.

Echipa Leo Burnett Romania, agentia care a realizat conceptul acestei campanii: Razvan Capanescu – Chief Creative Officer, Ada Musat – Copywriter, Alexandru Cristea – Art Director, Codrina Ciubotaru – Brand Communication Director, Ioana Carp – Brand Communication Manager

Echipa BRD: Luiza Vrinceanu – Brand Communication Manager, Cosmina Frincu – CSR & Sponsorship Manager, Claudia Munteanu – Events Coordinator, Cristina Marinescu – Sponsorship Coordinator, Ioana Ghilerdea – Brand Manager, Ovidiu Durigu – Product Manager

 

Loredana Sandulescu

Recent Posts

Neoversity, o nouă platformă educațională, caută să rezolve criza orientării în carieră a Gen Z

Pentru tinerii din România, incertitudinea în carieră începe devreme: peste 40% dintre elevii de 15 ani nu au un plan…

15 ore ago

Maxim istoric de Black Friday 2024 prin canalele Băncii Transilvania

Numărul tranzacțiilor realizate prin canalele Băncii Transilvania – cu cardurile BT și la POS-urile băncii – a ajuns la maxim…

o zi ago

Black Friday la eMAG cu rezultate impresionante. Creștere de 22%, vânzări de aproape 900 milioane lei

A 14-a ediție de Black Friday la eMAG a stabilit noi recorduri, când peste 647.000 de clienți au comandat 3,2…

2 zile ago

Românii au comandat de peste 800 de milioane de lei de pe eMAG până la 19:30

Cea de-a 14-a ediție de Black Friday la eMAG a depășit toate estimările. Până la ora 19:30, 566.000 de clienți…

2 zile ago

Hidroconstrucția se pregătește de ieșirea din insolvență

Hidroconstrucția, cel mai mare antreprenor român în domeniul construcțiilor hidroenergetice, anunță că se indreaptă pe drumul spre redresare prin definirea…

2 zile ago

Aproape 900.000 de tranzacții în magazinele online de Black Friday. Plăți de peste 550 milioane lei

PayU GPO România, unul din principalii procesatori de plăți online a organizat și anul acesta, de Black Friday, un eveniment…

2 zile ago