Sub sloganul “La radio nu poți alege chiar orice” și la aproape patru ani de la prima emisie, Digi FM lansează campania de toamnă cu scopul de a consolida reputația brandului. Proiectul aduce în prim plan echipa matinalului formată din Cătălin Striblea, Bogdan Miu, Beatrice Ghiciov și Bogdan Ciuclaru.
Campania de brand este vizibilă outdoor, pe autobuze sau la metrou, pe ecrane LED, în spații partenere și în rețeaua Digi | RCS & RDS, începând cu septembrie până în decembrie 2019.
De asemenea, imaginile “La radio nu poți alege chiar orice” vor ajunge și în alte orașe mari din România unde se ascultă Digi FM.
Prezentatorii matinalului și-au făcut 137.600 de prieteni noi într-un an, în toată țara, conform celui mai recent Studiu al Audienței Radio (SAR). Radioul privat a reușit o medie de aproximativ 840.000 de ascultători, potrivit reprezentanților Digi FM.
Echipa de marketing care a semnat campania Digi FM este formată din: Alexandra Neagoie – Damian, Brand Manager; Ciprian Olaru, Senior Art; Bogdan Ciuclaru, Copywriter; Cristian Andrei, fotograf; Cătălin Ivan, Director Digi FM.
După o investiție de 2,5 milioane de euro, Ecletico Villa, un boutique hotel de patru stele, se lansează în centrul…
Edenred, în colaborare cu Organizația Patronală a Hotelurilor și Restaurantelor din România (HORA), lansează “Țara lui Mai Bine”, primul proiect…
Fondatorii ar trebui să se concentreze pe obținerea de venituri, mai degrabă decât pe creșterea cu orice preț și ar…
Agridrone România, un start-up specializat în distribuția și consilierea pentru achiziția dronelor agricole, anunță cu mândrie că a fost desemnat…
Consumatorii români caută din ce în ce mai mult o experiență de cumpărături online mai bogată, personalizată și inovatoare atunci…
Internetics, festival de tradiție organizat de The Institute încă din 2001, a devenit o scenă de referință pentru performanțele și…