Campanie nouă de brand pentru DIGI FM
Reading Time: < 1 minutSub sloganul “La radio nu poți alege chiar orice” și la aproape patru ani de la prima emisie, Digi FM lansează campania de toamnă cu scopul de a consolida reputația brandului. Proiectul aduce în prim plan echipa matinalului formată din Cătălin Striblea, Bogdan Miu, Beatrice Ghiciov și Bogdan Ciuclaru.
Campania de brand este vizibilă outdoor, pe autobuze sau la metrou, pe ecrane LED, în spații partenere și în rețeaua Digi | RCS & RDS, începând cu septembrie până în decembrie 2019.
De asemenea, imaginile “La radio nu poți alege chiar orice” vor ajunge și în alte orașe mari din România unde se ascultă Digi FM.
Prezentatorii matinalului și-au făcut 137.600 de prieteni noi într-un an, în toată țara, conform celui mai recent Studiu al Audienței Radio (SAR). Radioul privat a reușit o medie de aproximativ 840.000 de ascultători, potrivit reprezentanților Digi FM.
Echipa de marketing care a semnat campania Digi FM este formată din: Alexandra Neagoie – Damian, Brand Manager; Ciprian Olaru, Senior Art; Bogdan Ciuclaru, Copywriter; Cristian Andrei, fotograf; Cătălin Ivan, Director Digi FM.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz