Marketing

La Festa, de acum și sub formă de biscuiți

Reading Time: < 1 minut

Brandul La Festa a lansat o nouă categorie de produse – biscuiții Cuore, iar povestea acestora este spusă într-un nou spot TV, creat de echipa agenției FCB Bucharest.

Echipe participante la proiect

FCB Bucharest: Sorina Borcescu – Client Service Director, Delia Soare – Group Account Director, Alina Stanciu – Senior Account Manager, Ștefania Dinu – Account Executive, Alecsandra Roman – Head of Strategy, Claudiu Dobriță – Creative Director, Irina Tănase – Copywriter, Irina Giuglea – Art Director

dSTUDIO: Ducu Ion – Producție

La Festa: Mihaela Greluş – Director Marketing, Andreea Lupu – Brand Manager, Irina Prisnel – Junior Brand Manager

Biscuiții Cuore conțin 8 cereale și cafea, lapte și stafide, merișoare sau ciocolată.

Brandul La Festa este deținut de compania Maspex, prezentă în România din anul 1996, cunoscută atunci sub numele de La Festa International.  În anul intrării pe piața românească, compania a lasat produsul La Festa Cappuccino, pe care multă vreme, românii l-au asociat cu consumul de cappuccino.  În 1998 s-a lansat La Festa Hot Chocolatta, iar în anul 2003, a fost lansat produsul La Festa 3în1. 

La Festa a fost primul brand de cafea instant din România care a introdus pe piaţă acest tip de produs. 

În prezent, în portofoliul Maspex România se regăsesc brandurile Tymbark, Tedi, Ciao, Salatini, precum şi specialităţile de cafea instant din gama La Festa (Cappuccino, Ciocolată Caldă, 3în1, Ice Frappe). De asemenea, în martie 2016, Maspex a intrat pe un nou segment de piață: apă minerală naturală prin achiziţionarea companiei Rio Bucovina.

Loredana Sandulescu

Recent Posts

Adrian Stanciu: Leadership public și leadership privat

Cu puțin timp în urmă am avut un eveniment la Oradea, împreună cu prietena mea Andreea Roșca și cu ceilalți…

4 ore ago

Join UP!: Românii prind gustul vacanțelor exotice. Peste 30% mai mulți turiști au vizitat Egiptul în această toamnă

În primele două luni de toamnă, numărul turiștilor internaționali care au mers în vacanță în Egipt a crescut cu aproape…

16 ore ago

„Bach chez Cioran, une tragédie angélique”, în premieră în România pe 26 noiembrie

Fundația Culturală Gaudium Animae invită publicul în data de 26 noiembrie, de la ora 19:00, în Aula Bibliotecii Centrale Universitare…

19 ore ago

Provocările finanțării proiectelor culturale din România

Un nou proiect cultural al Asociației Urbandada a completat scena culturală românească în această toamnă - spectacolul „ORFANI”, în regia…

22 de ore ago

Ateliere de colaj organizate alături de Haute Culture, în completarea Collage Festival

Revista Haute Culture le dă pasionaților de colaje ocazia de a transforma numerele sale de colecție în noi opere de…

22 de ore ago

Ziua Națională a României pe scena La Fenice Stele ale Operei Româneşti la Veneţia

Opera Națională București prezintă joi, 28 noiembrie, ora 19:30, un concert de gală intitulat Ziua Națională a României pe scena…

24 de ore ago