Marketing Stiri

La Festa, de acum și sub formă de biscuiți

15 feb. 2018 < 1 min

La Festa, de acum și sub formă de biscuiți

Reading Time: < 1 minut

Brandul La Festa a lansat o nouă categorie de produse – biscuiții Cuore, iar povestea acestora este spusă într-un nou spot TV, creat de echipa agenției FCB Bucharest.

Echipe participante la proiect

FCB Bucharest: Sorina Borcescu – Client Service Director, Delia Soare – Group Account Director, Alina Stanciu – Senior Account Manager, Ștefania Dinu – Account Executive, Alecsandra Roman – Head of Strategy, Claudiu Dobriță – Creative Director, Irina Tănase – Copywriter, Irina Giuglea – Art Director

dSTUDIO: Ducu Ion – Producție

La Festa: Mihaela Greluş – Director Marketing, Andreea Lupu – Brand Manager, Irina Prisnel – Junior Brand Manager

Biscuiții Cuore conțin 8 cereale și cafea, lapte și stafide, merișoare sau ciocolată.

Brandul La Festa este deținut de compania Maspex, prezentă în România din anul 1996, cunoscută atunci sub numele de La Festa International.  În anul intrării pe piața românească, compania a lasat produsul La Festa Cappuccino, pe care multă vreme, românii l-au asociat cu consumul de cappuccino.  În 1998 s-a lansat La Festa Hot Chocolatta, iar în anul 2003, a fost lansat produsul La Festa 3în1. 

La Festa a fost primul brand de cafea instant din România care a introdus pe piaţă acest tip de produs. 

În prezent, în portofoliul Maspex România se regăsesc brandurile Tymbark, Tedi, Ciao, Salatini, precum şi specialităţile de cafea instant din gama La Festa (Cappuccino, Ciocolată Caldă, 3în1, Ice Frappe). De asemenea, în martie 2016, Maspex a intrat pe un nou segment de piață: apă minerală naturală prin achiziţionarea companiei Rio Bucovina.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: