Stiri

La doi ani de la deschidere, Medikali anunță dublarea cifrei de afaceri

Reading Time: 2 minute

Lansată în 2022, cu o investiție de 2,8 milioane de euro, Medikali, o clinică medicală privată, și-a consolidat rapid poziția prin calitatea serviciilor oferite, estimează că va încheia anul cu o dublare a veniturilor, comparativ cu 2023.

Medikali a încheiat 2023 cu venituri de 3.950.000 lei și estimează dublare cifrei de afaceri, până la finalul lui 2024.

„Viziunea mea pentru Medikali a fost să transform experiența medicală într-una bazată pe respect, empatie și excelență. Doi ani mai târziu, ne mândrim cu un grad de satisfacție al pacienților de peste 95%, pe care ne dorim să îl menținem, indiferent de ritmul în care crește businessul. Aceasta este adevărata provocare pentru un antreprenor în domeniul medical: să păstreze relația apropiată cu pacienții, indiferent de anvergura afacerii,”

Adina Negoiță, CEO și fondator Medikali.

Un business în continuă expansiune: Medikali și-a dublat numărul de pacienți în 2024

În doar doi ani, Medikali a evoluat semnificativ, extinzându-și portofoliul de servicii și atrăgând un număr tot mai mare de pacienți. Dacă, în 2023, clinica oferea peste 20 de specialități medicale și colabora cu 60 de medici, în 2024, portofoliul a crescut la peste 30 de specialități (cardiologie, pediatrie, ORL, obstetrică-ginecologie, recuperare medicală, oftalmologie etc.), iar echipa include acum peste 85 de medici, angajați și colaboratori. Totodată, numărul pacienților s-a dublat, depășind 34.000 de persoane, fiecare accesând în medie 1,8 servicii medicale.

Medikali investește în tehnologii moderne și în digitalizare. Platforma online permite pacienților să își acceseze istoricul medical prin contul personal, iar soluția de inteligența artificială recent integrată în website-ul medikali.ro, pentru a oferi răspunsuri rapide și precise pe baza simptomelor, se poziționează ca un diferențiator major în industrie.

„Tehnologia și digitalizarea sunt esențiale nu doar pentru confortul pacientului, ci și pentru a atrage cei mai buni medici, care primesc, astfel, uneltele necesare menite să le susțină expertiza și să vină în completarea experienței acumulate. Aceste soluții inovatoare ne ajută să răspundem mai bine nevoilor pacienților și să menținem un grad ridicat de satisfacție,”

Adina Negoiță, CEO și fondator Medikali.

Privind spre viitor: planuri pentru 2025

Pentru anul următor, Medikali își propune să diversifice gama de servicii medicale, introducând proceduri de diagnostic avansate precum endoscopia și colonoscopia, dar și să extindă numărul serviciilor decontate de CAS. Totodată, strategia clinicii include dezvoltarea continuă a departamentului de Customer Care, pentru a asigura o experiență impecabilă pentru fiecare pacient și încheierea de noi parteneriate cu spitale de renume internațional, pentru a oferi pacienților acces la tratamente de vârf. De asemenea, Medikali replica modelul de business actual în noi zone și își propune completarea serviciilor existente cu componente spitalicești.

„Suntem hotărâți să continuăm să inovăm și să ne extindem, păstrând întotdeauna pacientul în centrul activității noastre. Planurile includ nu doar creșterea clinicii, ci și sprijinirea comunităților prin inițiative sociale și servicii caritabile,”

Adina Negoiță, CEO și fondator Medikali.
Ovidiu Neagoe

Recent Posts

Select Residences, proiect imobiliar al Anchor Grup în valoare de 45 mil. euro, a intrat în faza de livrare cu 75% dintre locuințe deja vândute

Select Residences, cel mai recent complex rezidențial dezvoltat de Anchor Grup, unul dintre cei mai importanți dezvoltatori imobiliari din România,…

3 minute ago

Quadra Casa aduce în premieră internațională, la București, noua colecție GESSI Haute Culture

Integratorul de finisaje premium Quadra Casa marchează o nouă premieră cu impact internațional prin atragerea în exclusivitate a colecțiilor de…

11 minute ago

Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou

Reîntoarcerea la birou continuă să crească în acest an, pe măsură ce angajații resimt tot mai mult nevoia de interacțiune…

13 minute ago

Golin România câștigă 11 premii la Romanian PR Award 2024

Golin România a obținut 11 premii din 16 nominalizări la ediția din acest an a Romanian PR Award: 3 Golden…

40 de minute ago

Asociația pastel şi Kaufland România lansează proiectul PractiLand

Asociația pastel, dedicată misiunii #NicioLunăFărăOFaptăBună, anunță lansarea proiectului PractiLand, o inițiativă susţinută de Kaufland România, menită să transforme educația practică…

48 de minute ago

Emil Muthu, Neurony: Facturarea A.I.

Au lansat pe piață proiecte inovatoare precum Yarooms, ialoc sau jobful, pentru care au obținut finanțări de peste 4,5 milioane…

2 ore ago