Companii

La Cluj-Napoca s-a deschis Hotelul Platinia – cel mai nou hotel de 5 stele din Transilvania (P)

Reading Time: 3 minute

Hotelul Platinia***** este parte a primului proiect imobiliar cu funcțiuni mixte din Cluj-Napoca: Platinia Shopping Center & Hotel. Acest proiect este unul inovativ prin îmbinarea perfectă între 3 tipuri de funcțiuni pe care le reunește: rezidențial, comercial și hotelier. Proiectul este amplasat pe o locație plină de tradiție pentru clujeni: fosta Fabrică de Bere Ursus de pe Calea Mănăștur 2-6.

Hotelul Platinia este un hotel full service, având un total de 121 de apartamente. Oaspeții hotelului pot opta între 5 tipuri de apartamente, realizate după un design contemporan, cu discrete note industriale, care combină într-o manieră aparte materialele de calitate și finisajele prețioase cu frumusețea brută a betonului aparent. Suprafețele de cazare sunt extrem de generoase, pornind de la 55 mp și ajungând până la 320 mp pentru Penthouse-ul de la ultimul nivel.

Fiecare tip de apartament beneficiază de dotări și facilități luxury, cu accent pe confortul dedicat zonei de dormit, precum și un birou de lucru accesorizat complet, amplasat în zona de  living. Totodată, spațiile de cazare dispun de balcon sau terasă proprie, foarte apreciate de oaspeții fumători, dar și de cei nefumători. Așadar, toate apartamentele asigură un confort deosebit în utilizarea acestora pentru funcțiuni de hotel, dar în același timp sunt adaptate funcțiunii de birou, având complet separată zona de dormit de zona de lucru.

Penthouse-ul de la etajul 11 al Hotelului Platinia***** este astfel conceput încât să ofere o experiență autentică a luxului. Dotat cu terasă panoramică, 2 dormitoare spațioase, 3 băi cu steam shower, jacuzzi, cadă, duș, zonă de birou, living spațios și având o înălțime a plafonului de 3,7 m, penthouse-ul este unic în Transilvania.

Toți oaspeții cazați beneficiază de: welcome corner cu cafea și răcoritoare în lobby, complimentary package în apartament (apă, ceai, cafea), serviciu concierge, mic dejun, room service, acces la sala de fitness și saună, internet wireless gratuit, servicii de spălătorie și curățătorie.

De asemenea, Hotelul Platinia dispune de un centru de conferințe modern cu 3 săli multifuncționale și 2 restaurante a la Carte: restaurantul AMAGUSTO, cu specific italian și restaurantul SAKURA, cu specific asiatic. În plus, oaspeții cu autoturisme au acces în parcarea subterană, securizată cu control acces și supravegheată video.

”Hotelul Platinia introduce elemente unice pe piața hotelieră din Transilvania, deosebindu-se de alte hoteluri prin suprafața generoasă a spațiilor de cazare, facilitățile și dotările din categoria luxury respectiv serviciile personalizate, menite să stabilească un nou standard în ospitalitate, atât pentru clienții de business, precum și pentru cei de leisure sau tranzit. Mai mult, prin conectarea directă la Platinia Shopping Center, oaspeții hotelului beneficiază de o experiență hotelieră memorabilă, având acces la o gamă diversificată de servicii și produse (fashion, beauty,  book store, ATM, servicii bancare, farmacie, supermarket, telefonie, agenție de turism, flower shop), restaurante a la Carte, cafenele și casino”, precizează Cosmin Sîndean, CEO Hotel Platinia & Platinia Shopping Center.

Valoarea totală a investiției pentru realizarea Hotelului Platinia este de aproximativ 19 milioane de euro.

Team

Recent Posts

Filmele de festival în cinematografe în cadrul Mastercard Festival Selection

Între 14 și 17 noiembrie, Mastercard întinde covorul roșu la cinema Victoria din Cluj-Napoca pentru a oferi cinefililor oportunitatea de…

2 ore ago

Fundația Calea Victoriei și Opera Națională București pregătesc o nouă ediție a Concertului Extraordinar de Anul Nou

Fundația Calea Victoriei și Opera Națională București organizează duminică, 5 ianuarie, de la ora 19.00, Concertul Extraordinar de Anul Nou,…

3 ore ago

Miercuri începe festivalul de business al României, Zilele Biz 2024

De miercuri, în București începe evenimentul de business care de 23 de ani dă tonul în mediul de afaceri din…

4 ore ago

Studiu Kantar România: Ce buget au pregătit românii pentru Black Friday 2024?

Black Friday rămâne unul dintre cele mai populare evenimente în România. 93% dintre români sunt familiarizați cu acest eveniment de…

4 ore ago

Vodka premiată a starului Hollywood, Jason Momoa, adusă în România de MPR Group

MPR Group anunță lansarea exclusivă în România a Meili Vodka, o marcă de vodkă premium creată de celebrul actor Jason…

5 ore ago

Starcom România lansează studiul Sănătatea sub microscop: suplimente alimentare și stil de viață

În ultimii ani, România a cunoscut o creștere semnificativă a interesului față de un stil de viață sănătos, vizibilă atât…

5 ore ago