Tech

La câți români poți ajunge prin Snapchat?

Reading Time: 2 minute

Snapchat a publicat recent date referitoare la numărul de utilizatori ai aplicației la care pot ajunge reclamele advertiserilor, clasamentul fiind condus detașat de SUA și Canada, cu 93 de milioane de utilizatori. Snapchat numește această cifră „addressable reach”.

În România, reclamele advertiserilor pot ajunge lunar la 915.000 de utilizatori, comparativ cu 645.000 în Ungaria, 3,5 milioane în Polonia sau 17,5 milioane în Franța, țară aflată pe primul loc în Europa din acest punct de vedere. În țările europene, reclamele din Snapchat pot ajunge lunar la 76 de milioane de utilizatori ai aplicației.

O piață surprinzător de mare este cea din Arabia Saudită, cu un „addressable reach” de 13,1 milioane de utilizatori, cifră puțin mai mare decât cea de 13 milioane de utilizatori din America Latină. În medie, 188 de milioane de utilizatori folosesc zilnic Snapchat, în medie de peste 20 de ori pe zi. Mai multe informații găsiți aici.

Snap Inc. a anunțat pe primele șase luni din 2018 venituri de aproape 493 de milioane de dolari, în creștere cu 49% față de 2017, cu pierderi nete de peste 739 de milioane de dolari, în scădere cu 72% față de aceeași perioadă a anului trecut. Venitul mediu pe utilizator (ARPU) a crescut cu 34%, până la 1,40 dolari.

Compania a lansat în aprilie o nouă generație Spectacles, ochelarii care permit utilizatorilor să facă poze și filme HD, pentru a le putea posta rapid în aplicație.

Gabriel Barliga

Recent Posts

Spațiu dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor, deschis în București

În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…

2 ore ago

O fabrică de baterii se va construi la Oradea cu tehnologie Lockheed Martin

Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…

10 ore ago

„Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al grupului DIGI

Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…

16 ore ago

Jason Silva: Viitorul e cibernetic și psihedelic

Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…

17 ore ago

Românii și-ar cumpăra pompe de căldură dacă statul ar acorda subvenții

Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…

17 ore ago

Cifră de afaceri de 3,57 mld. $ pentru Rompetrol Rafinare în primele nouă luni din 2024

Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…

17 ore ago