MarComm Publicitate Stiri

KUBIS pune accent pe creșterea produsului creativ prin două promovări cheie

18 mai 2022 3 min

KUBIS pune accent pe creșterea produsului creativ prin două promovări cheie

Reading Time: 3 minute

KUBIS continuă să pună accent pe creșterea produsului creativ, de data aceasta prin două promovări cheie. În noul rol de Directori de Creație, Maria Teodorof și Carina Toma vor coordona fiecare câte un business unit al agenției integrate cu un portofoliu format din branduri precum IQOS, Betano, LIDL, NN Asigurări, Unicredit Bank, Vodafone, Dove, Dove Men+Care, Coccolino, Philips, Napolact, MedLife, Jacobs.

Maria și Carina însumează peste 20 de ani de experiență în industrie atât în agenții multinaționale, cât și

independente și au fost premiate la multiple festivaluri de creație interne și internaționale.

Declarații KUBIS

„Carina și Maria sunt 2 oameni cheie ai agenției care au pus umărul la toate campaniile importante din ultimii ani și au impactat pozitiv performanțele noastre la festivaluri importante precum Effie, Internetics, IAB Mixx sau Golden Drum. De asemenea, sunt 2 oameni dragi echipei din Olari 11, iar pasiunea pe care o aduc zi de zi se transmite atât colegilor, cât și partenerilor de la client.

Nou rol le va permite să investească mai mult timp în creșterea departamentului de creație și a calității produsului creativ pe care îl oferim, alături de Andrei Bilan – Head of Craft și de Marius Goleanu – Head of Innovation.”, declară Talida Cristea, Chief Operating Officer, KUBIS.

Vlad Popovici, Managing Partner, KUBIS

„KUBIS este despre “All angles. All in.” Această filosofie ne-a dat energia de a deveni una dintre cele mai importante agenții independente din regiune, aflată printre primele agenții integrate în preferințele clienților, conform celui mai recent AdMarket Survey organizat de UAPR. Maria și Carina respiră această mantră atât prin unghiuri surprinzătoare în abordarea briefurilor, cât și prin pasiunea și dăruirea pe care o pun în proiecte.

Credem în parteneriate de durată atât cu clienții noștri, dar mai ales cu echipa internă și, de aceea, mă bucură foarte mult să văd oameni loiali KUBIS, care au crescut aici, evoluând și inspirându-ne pe fiecare dintre noi să fim mai buni.”, adaugă Vlad Popovici, Managing Partner, KUBIS.

„Țin minte emoțiile pe care le aveam în 2013 când am reușit să intru în advertising pe un post de intern în Client Service. Știți ce se schimbă 10 ani mai târziu? Experiența, că emoțiile rămân fix aceleași și înainte de prezentări, dar și înainte de promovări. Presupun că asta înseamnă că-ți pasă ca la început. Doi ani de strategie, patru de copywriting și patru de group creative direction, dar și toți oamenii cu care am interacționat, m-au pregătit intens pentru acest nou capitol.

Cert e că fără să fur meserie de la creativi mai mari, mai mici, dar și de la key people de strategie sau CS nu aș fi ajuns aici. Chiar dacă job-ul e unul creativ, deschiderea către celelalte departamente a fost crucială în dezvoltarea mea. Ce-mi doresc cel mai tare este să dau mai departe tot acest know-how pe care l-am dobândit, fără să zic „dă-mi mie că fac eu mai bine”.

Vreau să fiu un sprijin puternic în dezvoltarea autonomiei fiecărui creativ și împreună să ducem produsul creativ la nivel de admirație.”, ne spune Carina Toma, Creative Director, KUBIS.

„KUBIS are o echipă de creație plină de oameni cu un drive fantastic, care reușesc să întoarcă brief-urile pe toate părțile și să scoată cele mai surprinzătoare soluții. De peste patru ani de când sunt aici, departamentul a crescut atât numeric, dar și ca skill-uri si mindset. Mă bucur că punem mereu echipa pe primul loc si căutăm să ne ridicăm unii pe ceilalți, atât în creație, cât și împreună cu restul departamentelor. Am mizat pe acest principiu mereu și voi continua să o fac și în noul rol.

Mantra mea de creativ a fost dintotdeauna aceea de personalized brand storytelling, cred în această punte construită între experiența personală de viață & insight-urile pe care le-am acumulat și provocarea pe care o aduce fiecare brief nou.

Am aplicat această abordare de peste 10 ani în industrie și încerc să îi inspir pe colegii mei să aducă o amprentă personală în work-ul pe care îl propun atât în partea de concept cât si de writing sau layout. Mă bucură să o am alături pe Carina  în acest nou capitol profesional.”, completează Maria Teodorof, Creative Director, KUBIS.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: