KLM sărbătorește în acest an 105 ani de la înființare și, conform tradiției, compania aeriană a dezvăluit o nouă casă Delft Blue, o miniatură a unei clădiri cu o istorie specială: „Het huis aan de drie grachten”. Expresia face referire la o casă situată la intersecția a trei canale din Amsterdam, un monument național care, după cum sugerează și numele, se află la intersecția a trei canale: Grimburgwal, Oudezijds Voorburgwal și Oudezijds Achterburgwal.
„Sărbătorim acest jubileu într-o perioadă provocatoare pentru compania noastră. Totuși, în cei 105 ani de istorie, KLM a întâmpinat adesea dificultăți, demonstrându-și de fiecare dată creativitatea și reziliența în depășirea acestora. Scopul nostru rămâne același: să menținem compania KLM sănătoasă și pregătită pentru viitor. Cu măsurile pe care le-am anunțat recent, punem bazele unei companii puternice, care va continua să conecteze Olanda cu restul lumii și în următorii 105 ani”, spune Marjan Rintel, președinte și CEO al KLM.
Casa, situată în centrul Amsterdamului, datează din 1610 și este construită în stil renascentist olandez. Are statut de monument național și își datorează numele faptului că se află la intersecția a trei canale: Grimburgwal, Oudezijds Voorburgwal (în față) și Oudezijds Achterburgwal. Această poziționare conferă casei unghiuri unice, atât diagonale cât și drepte.
În 1909, clădirea a trecut printr-o renovare majoră, devenind o capodoperă arhitecturală. Arhitectul Jan de Meyer a restaurat complet casa pentru a o readuce la starea sa din secolul al XVII-lea, după ce aceasta fusese vândută, împărțită și renovată de mai multe ori începând din 1687. Printre lucrările realizate s-au numărat înlocuirea cadrului ferestrelor, refacerea fațadelor cu trepte și adăugarea unui cadru de ușă din piatră de gresie la intrare.
Interiorul a fost, de asemenea, restaurat, fiind înlocuite ușile din stejar și pardoselile din marmură. Timp de mulți ani, „Het huis aan de drie grachten” a fost folosită ca librărie și editură.
HP valorifică puterea AI pentru a spori productivitatea, a stimula creativitatea și pentru a îmbunătăți experiențele utilizatorilor, indiferent dacă este…
Conform datelor Eurostat, din 2022, 54% din deșeurile alimentare din Uniunea Europeană provin din gospodării, echivalentul a 72 de kilograme…
Vodafone și Google au anunțat o extindere strategică a parteneriatului lor existent, cu o nouă perioadă de zece ani, cu…
Peste 60 de organizații neguvernamentale și profesionale, precum și profesioniști au semnat Manifestul pentru protejarea patrimoniului cultural din România, care…
Lucrările de reabilitare a Maternității Polizu București, care au presupus intervenții majore în ceea ce privește starea a trei secții…
Vineri s-a dat startul celei de-a XI-a ediții a DIPLOMA Show, festivalul care aduce în prim-plan creativitatea noii generații de…