Finanțe

Klarna intră pe piața din România cu serviciul de plată în rate fără dobândă și aplicația mobilă de shopping

Reading Time: 3 minute

Klarna, rețeaua globală de plăți și destinația de cumpărături bazată pe inteligență artificială, anunță lansarea pe piața din România.

Românii pot accesa serviciul de plată în rate „Pay in 3”, alături de aplicația mobilă Klarna. Opțiunea „Pay in 3” le oferă utilizatorilor posibilitatea de a-și împărți plata în 3 rate fără dobândă și le oferă comercianților ocazia de a veni cu opțiuni de plată flexibile către clienți. În ultimii doi ani, compania și-a extins prezența în Europa Centrală și de Est, cu branduri locale și internaționale care au integrat în businessurile lor serviciile de plată flexibile ale Klarna. Compania a ajuns deja la peste 500.000 de parteneri la nivel global.

„Obiectivul nostru este de a le oferi atât companiilor, cât și clienților lor, o experiență de cumpărături smoooth. De la a căuta și până la a deține, oferim mai mult decât este de așteptat de la un serviciu de plată și facem eforturi suplimentare pentru utilizatorii noștri. Mai presus de toate, soluția „Pay in 3” este prima cărămidă din fundația pe care o punem în România – o fundație pe care sperăm să construim relații puternice și de lungă durată cu noii comercianții parteneri, în timp ce le oferim o experiență excelentă clienților noștri.”

Sebastian Siemiatkowski, CEO și Co-fondator Klarna

Potrivit unui studiu de piață realizat de Klarna, 45% dintre români preferă un serviciu de plată în rate fără dobândă, de tipul Buy Now Pay Later, pentru achizițiile mai scumpe, în timp ce 54% dintre românii care folosesc internetul cred că noile tehnologii încurajează îmbunătățirea industriei financiare, printr-o transparență mai mare și servicii convenabile.

„Ne uităm de ceva timp la piața din România. Acum, odată cu evoluțiile incredibile în e-commerce și obiceiurile generale de cumpărături online, a venit momentul să facem acest pas și să le oferim platforma noastră companiilor mici și mari care doresc să crească loialitatea clienților față de brand, oferindu-le, în același timp, o soluție pentru o experiență de cumpărături cât de poate de simplă.”

Lukasz Dwulit, Head of Klarna în România

Ce branduri sunt disponibile în aplicația Klarna

Printre brandurile deja disponibile prin aplicația Klarna se numără: ABOUT YOU, Tommy Hilfiger, BSB Fashion, Zoot, Footshop, mai multe urmând să se lanseze în lunile următoare.

Potrivit companiei, 2 din 3 utilizatori Klarna sunt mileniali sau Gen Z, iar una din 6 comenzi plasate prin Klarna sunt plasate de noi clienți ai brandului. De altfel, 85% dintre românii care folosesc internetul cumpără online cel puțin o dată pe lună.

Cu soluția de plată „Pay in 3”, consumatorii care aleg Klarna își pot împărți plățile în trei rate fără dobândă, care trebuie plătite odată la 30 de zile, începând cu data achiziției. Plățile lunare sunt debitate de pe cardul de debit al consumatorului.

În mod similar, românii pot accesa „Pay in 3” în cadrul partenerilor de retail integrați în aplicația Klarna. Cu peste 25 de milioane de utilizatori activi pe lună, aplicația mobilă Klarna aduce în același loc o gamă variată de opțiuni care fac ca experiența de cumpărare să fie mult mai ușoară și plăcută – în același timp, cumpărătorii sunt direcționați spre partenerii de retail ai Klarna.

„Ca partener de lungă durată al Klarna, suntem entuziasmați să fim alături de ei pentru lansarea în România și să le oferim clienților noștri toate beneficiile platformei. De la metodele de plată alternative, cum ar fi soluția Pay in 3, și până la aplicația Klarna, abia așteptăm să le oferim clienților noștri români avantajele care vin odată cu extinderea parteneriatului nostru pe piața locală.”

Tom Dupont, Director of Market Operations Central and Eastern Europe (CEE) la ABOUT YOU

Klarna este disponibilă pe 22 de piețe, în ultimii ani compania extinzându-se în Grecia, Cehia și Polonia, având peste 150 de milioane de utilizatori activi la nivel global și 2 milioane de tranzacții pe zi. Peste 500.000 de retaileri globali integrează tehnologia și soluțiile de marketing Klarna, inclusiv H&M, Saks, Sephora, Macy’s, Ikea, Expedia Group și Nike.

Gabriel Barliga

Recent Posts

Hanwha își deschide filială în România pentru a livra vehicule armatei naționale

Hanwha Aerospace România și-a luat angajamentul să sprijine modernizarea Fortelor Armate ale României și să contribuie la întărirea flancului estic…

6 minute ago

Rezident, creștere de peste 50% în 2024 din închirierea apartamentelor în regim hotelier

Rezident, rețeaua de apartamente de închiriat în regim hotelier din București, Predeal, Constanța, Eforie Nord și camere duble la Corbu,…

8 minute ago

Numărul autorizațiilor de construire din București s-a redus la jumătate, iar suprafața utilă a scăzut cu 62% în ultimii trei ani

Numărul autorizațiilor de construire emise pentru clădiri rezidențiale din București s-a redus la aproape jumătate în timp ce suprafața utilă…

o oră ago

Părinții din mediul rural consideră că uneori e nevoie să bați copiii pentru a-i educa

World Vision România a lansat raportul „Bunăstarea Copilului din Mediul Rural”, singura analiză longitudinală asupra bunăstării copiilor și cel de-al…

2 ore ago

Gabriel Ghiță, Mastercard: Personalizare cu ajutorul datelor

Cu un ecosistem de soluții construit pe date și insight-uri relevante desprinse din nevoile consumatorilor, Mastercard oferă un mediu digital…

2 ore ago

Mercedes și E.ON colaborează pentru dezvoltarea infrastructurii de încărcare pentru clienții business

Mercedes-Benz Vans CEE (Zona Europa Centrală și de Est) începe o călătorie ambițioasă de a redefini strategia vehiculelor electrice în…

3 ore ago