Stiri

Klarmedia și Media Image Group fuzionează

Reading Time: 2 minute

Klarmedia și Media Image Group fuzionează și își consolidează poziția de furnizor principal de monitorizare media pe piața din România și Republica Moldova. Compania va reuni acum un portofoliu de peste 500 de clienți și o echipă de 65 de analiști

„Încă de la lansarea Klarmedia, am căutat să oferim clienților nu doar acces la surse de informații, ci date esențiale pentru decizii de business, prezentate într-un format ușor de parcurs, actualizate în timp real și completate de analize calitative.

În scurt timp de la înființare, am reușit să devenim principala alegere a utilizatorilor de monitorizare media din România și acest lucru ne-a motivat sa investim constant în tehnologii, oameni și know-how analitic pentru a ne susține clienții într-o perioadă de schimbări accelerate. Ne bucurăm să putem extinde paleta de clienți și acoperirea geografică, alături de un partener cu expertiză vastă în industrie”, a declarat Octavian Petrescu, co-fondator Klarmedia.

„Astăzi facem un pas important pe piața de monitorizare din România, grație experienței celor două echipe și resurselor comune dezvoltate. Împreună, cunoaștem nevoile clienților, dinamica industriilor și putem oferi acces la un serviciu integrat menit să devină un sprijin mai puternic pentru companii în activitatea lor”, spune Miron Mateescu, partener și director de marketing la Media Image Group.

Media Image Group este prima companie din România specializată în monitorizare media, fiind lider de piață pentru o perioadă de peste 15 ani. Înființată în 1999, Media Image s-a dezvoltat în agenția de monitorizare full-service, pentru toate categoriile de media, toate tipurile de conținut, toate serviciile de monitorizare și analiză pentru clienți interni și internaționali, lucrând în parteneriat strâns cu cele două asociații internaționale de profil – FIBEP (Asociația Internațională a Companiilor de Monitorizare) și AMEC (Asociația Internațională pentru Măsurarea și Evaluarea Comunicării).

Klarmedia a fost lansată în 2015 de Ionuț Anastase, Ramona Pîrvulescu și Octavian Petrescu și a devenit în scurt timp partener cheie pentru multiple companii și organizații publice.

Platforma online Klarmedia integrează soluții tehnice inovatoare

Platforma online Klarmedia integrează soluții tehnice inovatoare, menite să sprijine experții de comunicare și marketing în identificarea facilă a informațiilor relevante, înțelegerea peisajului media tot mai dinamic, anticiparea principalelor tendințe de comunicare, luarea de decizii rapide, care să demonstreze valoarea și aportul activităților de comunicare și marketing în dezvoltarea organizațiilor. Platforma oferă posibilitatea de a urmări subiectele de interes din toate canalele media: presa scrisă centrală și regională, radio, TV, online, social media. Totodată, clienții au acces la instrumente de măsurare și evaluare a impactului media, alerte în timp real și asistență pentru situații de criză, management reputațional, monitorizare reclame, analize și statistici aferente acoperirii media.

Portofoliul Klarmedia include companii și organizații precum: Comisia Europeană, Camera Deputaților, Autoritatea de Supraveghere Financiară, Banca Națională a României, Curtea Veche Publishing, Carrefour România, Gebruder Weiss, Heineken România, HS Timber, KMG International – Rompetrol, NN România, Transelectrica, BestJobs Recrutare, Crosspoint, Axios PR&Public Affairs, Chapter 4 Communications, DC Communication, Difine PR, Goya PR, GMP PR, GOLIN, Grayling, GRF+, McCann PR, MSL The Practice, Oxygen PR, Porter Novelli, Smartpoint.

Klarmedia este membru ARMA (Asociația Română pentru Măsurarea Audiențelor), BRAT (Biroul Român de Audit Transmedia) și AMEC (Asociația Internațională pentru Măsurarea și Evaluarea Comunicării).

Team

Recent Posts

Ce măsuri a luat TikTok pentru a proteja integritatea alegerilor în România

În contextul alegerilor prezidențiale și parlamentare din România, TikTok își reafirmă angajamentul de a proteja integritatea procesului electoral și de…

10 ore ago

PPC Renewables construiește trei noi parcuri eoliene în Grecia, cu o capacitate totală de 100 MW

PPC Renewables începe faza de construcție a trei noi parcuri eoliene în Grecia, cu o capacitate totală de aproximativ 100…

10 ore ago

Xiaomi lansează în România brățările inteligente Xiaomi Smart Band 9 Pro și Xiaomi Smart Band 9 Active

Xiaomi lanseaza în România noile Xiaomi Smart Band 9 Pro și Xiaomi Smart Band 9 Active, dispozitive portabile concepute pentru…

12 ore ago

AROBS Engineering testează AlertBox, care va conecta Starlink și Iridium la sistemele naționale de management al situațiilor de urgență

AROBS Engineering a început faza de testare a dispozitivelor prototip AlertBox, care conectează două rețele globale de sateliți (Starlink și…

12 ore ago

Avon deschide propriul concept store în București

Avon, unul dintre principalii jucători globali din industria frumuseții, își continuă angajamentul de a inova și inaugurează propriul concept store,…

12 ore ago

Fondatorii Revolut anunță pentru 2025 asistent AI, credit ipotecar și rețeaua proprie de ATM-uri

Fondatorii Revolut, Nik Storonsky și Vlad Yatsenko, au făcut cunoscute vineri, pe scena evenimentului The Revolutionaries organizat la Londra, principalele…

13 ore ago