Kiwi.com: Cât de mult călătoresc românii pe distanțe lungi?
Reading Time: 2 minuteÎn 2022, mai multe țări din lume au renunțat la restricțiile impuse de coronavirus și și-au schimbat abordările față de acesta. COVID-19 a devenit, astfel, o parte gestionabilă a vieții noastre. Ca urmare, industria călătoriilor a fost, din nou, puternic afectată.
Kiwi.com, una dintre cele mai importante companii tehnologice de călătorii, oferă date cu privire la comportamentele românilor cu privire la zborurile pe distanțe lungi și vacanțele de lungă durată.
Comparând cu anul pre-pandemic 2019, în 2021 au existat cu 35.6% mai puține rezervări pentru zboruri pe distanțe lungi, adică pentru destinații aflate la peste 4000 de kilometri. În 2022, odată cu creșterea generală a numărului de rezervări, numărul călătorilor care aleg vacanțe departe de casă a crescut și el cu 140.68%, față de 2021 și cu 54.67%, față de 2019. Pare că pandemia a făcut românii să caute destinații de călătorie îndepărtate.
Topul țărilor în care românii călătoresc pe distanțe lungi sunt: Statele Unite ale Americii, Canada, India, Mexic, Indonezia, Tailanda, Filipine, Nepal și Vietnam.
Dintre orașele pe care românii vor să le vadă, cele mai populare orașe aflate departe de România sunt: Toronto, New York, Denpasar, Bangkok, New Delhi, Kathmandu și Manila.
Cea mai populară lună pentru românii care se aventurează departe de țară este aprilie, în timp ce cea mai puțin populară este iunie. Se pare că românii călătoresc pe distanțe lungi în perioade mai puțin aglomerate. .
Datele Kiwi.com arată că perioada în care românii rămân la destinație nu diferă de cea din 2019. În 2022, dintre românii care au rezervat zboruri pe distanțe lungi, 52% rămân la destinație între 1 și 2 săptămâni, 16% rămân la destinație între 3 săptămâni și 2 luni, 14% rămân între 2 și 3 săptămâni, iar alți 14% rămân între 4 și 6 zile.
Însă, chiar dacă numărul rezervărilor pe distanțe lungi a crescut, zborurile pe distanțe medii (1500 – 3999 km), rămân cele mai populare, chiar și peste cele pe distanță scurtă (0 – 1499 km), 51% dintre români alegând această opțiune.
Despre Kiwi.com
Kiwi.com este una dintre cele mai importante companii tehnologice de călătorii, cu sediul în Republica Cehă și cu peste 1500 de angajați la nivel global. Algoritmul inovativ al Kiwi.com oferă utilizatorilor posibilitatea de a găsi opțiuni mai bune de rute și costuri pe care alte motoare de căutare nu le găsesc. Kiwi.com înregistrează zilnic 2 miliarde de verificări ale costurilor, analizând 95% din informațiile globale de zboruri.
Pe site-ul Kiwi.com sunt efectuate zilnic 100 de milioane de căutări și vânzări de peste 50.000 de locuri.
Photo 51975280 © Chu-wen Lin | Dreamstime.com
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz