Biz Good News: Kiss FM lansează astăzi campania Bursa de Merit Mai Mult pentru a sprijini tinerii din România care vor să-și urmeze visurile
Reading Time: 4 minuteKiss FM lansează astăzi campania Bursa de Merit Mai Mult pentru a sprijini tinerii din România care vor să-și urmeze visurile. Inițiată de postul de radio în parteneriat cu organizația World Vision România și cu sprijinul Lidl România și Thoughtworks, campania își propune ca în următoarea lună să identifice peste 20 de tineri care vor primi burse în valoare totală de 200.000 de lei pentru ca aceștia să-și acopere nevoile educaționale și de studii.
Bursa de Merit Mai Mult, parte dintr-un angajament pe termen lung al Kiss FM cu privire la tineri și educație
Campania Bursa de Merit Mai Mult reflectă preocuparea Kiss FM față de tinerii din România și educația noilor generații, prin recunoașterea meritelor celor care și-au descoperit un talent, o vocație și luptă pentru realizarea unui vis. Kiss FM înțelege cât de important este ca tinerii să-și găsească cât mai devreme drumul în viață și consideră crucial orice sprijin oferit în acest sens.
Alături de Kiss FM, în campania Bursa de Merit Mai Mult, se implică și Lidl România care își propune să contribuie la un viitor mai bun pentru generațiile viitoare. Retailer-ul investește în domeniul educației și sprijină soluțiile durabile, dezvoltate pe termen lung, cu scopul de a facilita educația incluzivă de calitate pentru toți copiii.
Pentru a răspunde cât mai multor nevoi din sistemul educațional, de-a lungul timpului Lidl România a sprijinit programe din diferite arii educaționale: de la susținerea principiilor educației timpurii, reducerea abandonului școlar din școli și licee, până la programe adresate dezvoltării profesorilor și facilitării de instrumente și materiale educaționale utile pentru dezvoltarea lor.
„Educația reprezintă cheia către un viitor sustenabil, cea care deschide ușa către o societate prosperă. De aceea, de peste 11 ani de când suntem în România, ne-am implicat alături de partenerii noștri din societatea civilă în programe educaționale strategice, care au impact pe termen lung și care produc o schimbare reală și concretă.
Doar anul trecut, prin intermediul acestor programe, am reușit să le oferim unui număr de peste 60.000 de elevi din toată țara oportunități educațioanele, printre care acces la educație și sprijin în finalizarea studiilor. Ne dorim să răspundem cât mai multor nevoi din sistemul educațional, iar astăzi, prin sprijinul pe care îl oferim campaniei dezvoltate de Kiss FM, „Bursa de Merit Mai Mult”, ne propunem să oferim încă o dată ajutor copiilor care visează la un viitor mai bun, pentru ei, și pentru societatea în care trăiesc, declară Cristina Hanganu, Director Comunicare și CSR, Lidl România.
„Tinerii sunt viitorul acestei țări. Ei sunt cei care vor crea România de mâine, începând chiar azi. Ori fără să îi sprijinim și să le oferim un acces cât mai bun la o educație de calitate, este greu de crezut că visurile lor se vor împlini. Fiecare dintre noi a visat în adolescență să fie cineva, să reușească în viață, iar uneori lucrurile s-au întâmplat pentru că cineva a crezut în noi și ne-a susținut pe drumul nostru.
Asta vrem să facem și noi la Kiss FM cu această campanie, care de fapt reprezintă un prim pas în angajamentul nostru de a susține tinerii din România, declară Dan Fințescu, director de programe la Kiss FM.
Tinerii talentați sau cu performanțe deosebite care provin din medii defavorizate, cu vârsta cuprinsă între 11 și 18 ani pot beneficia de aceste burse, înscrierea putând fi făcută de un părinte, tutore, prieten sau profesor pe site-ul campaniei. Bursa oferită în cadrul campaniei esta una financiară, prin care tinerii își pot asigura nevoile care țin de visurile lor, precum cursuri, materiale, instrumente etc. În paralel, copiii beneficiază și de sesiuni de mentorat pentru finalizarea studiilor.
Timp de o lună vor fi acordate burse în fiecare săptămână acelor tineri care sunt înscriși în program și care demonstrează că au visul, rezultatele și energia necesară pentru a-l duce la îndeplinire. Aplicațiile tinerilor vor fi analizate de către un grup de specialiști, din care fac parte și reprezentanți ai World Vision România, organizație care luptă pentru un viitor mai bun pentru copiii României.
Ulterior, programul se continuă pe termen lung cu sesiuni de mentorat și consiliere vocațională pentru fiecare elev în parte astfel încât aceștia să își ducă la îndeplinire visul.
Un sfert dintre adolescenţii din mediul rural nu și-au descoperit încă nicio pasiune
Conform datelor World Vision România, un sfert dintre adolescenţii din mediul rural nu și-au descoperit încă nicio pasiune, 4 din 10 copii nu participă la nicio activitate extrașcolară şi 73% dintre copiii de gimnaziu nu au mers niciodată în tabără.
„Urmează-ţi visurile! Le spunem asta adulţilor, le spunem asta adolescenţilor şi copiilor. Ce vrei să te faci când vei fi mare este, cred, întrebarea pe care copiii o aud cel mai des. Însă cum poţi să visezi, cum poţi să-ţi foloseşti imaginaţia pentru a-ţi proiecta viitorul pe care ţi-l doreşti, când tu nu ştii ce poţi să visezi? Pentru a-ţi cunoaşte visul, potenţialul, domeniul în care poţi excela, ai nevoie de sprijin. Ai nevoie de acces la educaţie, la resurse financiare și la mentorat.
Această campanie este una cu adevărat minunată şi ne bucurăm foarte mult să avem alături parteneri precum Kiss FM, care au puterea de a influenţa tinerii şi a duce mesajul lor cât mai departe. Copiii noştri Merită mai Mult”, a declarat Mihaela Nabăr, director executiv World Vision România.
În România trăiesc aproximativ 2 milioane de tineri cu vârsta cuprinsă între 11 și 18 ani, iar 24% dintre aceștia, adică aproape jumătate de milion, trăiesc în sărăcie, conform Eurostat. Tinerii români sunt cei mai săraci din Uniunea Europeană, țara noastră fiind pe ultimul loc în acest top, întrecută chiar și de Bulgaria.
Înscrierile se fac până pe 25 noiembrie. Mai multe detalii și regulamentul complet al campaniei sunt disponibile pe www.kissfm.ro
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz