Kingfisher lansează brandul GoodHome
Reading Time: 2 minutePentru a simplifica activitatea de îmbunătățire a locuinței, Kingfisher a lansat brandul GoodHome, care va oferi o modalitate nouă și mai simplă pentru proiectele realizate de amatori și de profesioniști.
GoodHome, noul brand lansat de Kingfisher va oferi o modalitate nouă și mai simplă de îmbunătățire a locuinței indiferent dacă proiectele sunt de mari sau de mici dimensiuni. Noul brand își propune să revoluționeze piața de îmbunătățire a locuinței prin oferirea de produse și soluții unice axate în primul rând pe design, calitate superioară și prețuri accesibile. Toate gamele GoodHome sunt concepute pentru a simplifica experiența clienților, cu accent pe 11 dintre cele mai frecvente proiecte de renovare și reamenajare a locuinței.
Kingfisher testează și un concept nou de magazine GoodHome, într-un format expres. Primul astfel de magazin a fost deschis în Marea Britanie la Wallington, lângă Croydon.
GoodHome este rezultatul anilor investiți în analiza felului în care oamenii din Europa își petrec viața în case de diferite forme, mărimi și pe parcursul a diferite perioade de timp. Discuțiile cu mii de oameni din 10 țări relevă cât de importante sunt casele pentru noi. De asemenea, am aflat cât de stresantă și complicată poate fi activitatea de îmbunătățire a locuinței, cât de des pot apărea probleme sau că unii oameni nu-și permit costul pe care aceste proiecte îl implică.
„Casele sunt importante pentru oameni. Vor să le facă mai bune și să se simtă mândri de ele. Dar, adesea, îmbunătățirea locuinței poate fi complicată și stresantă, un adevărat coșmar. De aceea, vrem să transformăm complet această activitate, iar îmbunătățirea locuinței să se desfășoare într-un mod cu totul nou”, spune Véronique Laury, CEO Kingfisher. „Am identificat această oportunitate acum trei ani și am regândit fiecare proces al modului nostru de operare. Am început să punem bazele și să creăm condițiile pentru o experiență nouă și inovatoare pentru clienți. GoodHome este următoarea etapă incitantă din acest proces de transformare. Momentul în care transformarea devine concretă pentru clienți”, adaugă Laury.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz