Tech

Kingfisher, care deține Brico Dépôt România, și Endava deschid un hub tehnologic în Cluj-Napoca, unde vor lucra 100 de ingineri

Reading Time: 2 minute

Kingfisher, compania internațională de bricolaj care deține branduri de renume din industrie, precum B&Q, Screwfix, Castorama și Brico Dépôt, anunță lansarea noului său hub tehnologic din Cluj-Napoca, România, în parteneriat cu Endava. În următorul an, hub-ul tehnologic va oferi 100 de locuri de muncă, pentru diverse poziții.

Hub-ul din Cluj-Napoca subliniază angajamentul Kingfisher de a dezvolta echipe de ingineri talentați care să lucreze direct pentru brandurile din portofoliul său, în țări precum Marea Britanie, Franța, Polonia și, începând de acum, România. Prin această decizie strategică, compania își propune să crească nivelul de inovație și agilitate, dar și să ofere cele mai bune experiențe posibile clienților săi, la nivel global.

„Tehnologia a fost întotdeauna importantă pentru industria de retail, însă astăzi, mai mult ca oricând, se află în top pe lista de priorități a liderilor din orice domeniu. În cadrul Kingfisher, cred că nu există zi în care să nu se aducă în discuție tehnologia, într-o formă sau alta. Aceasta contribuie la creșterea comerțului electronic, dar și la orice aspect din zona de retail, de la logistică și strategii de prețuri și până la soluții AI și media. De aceea ne-am propus să fim un magnet pentru talentele de top din tehnologie și data science.”

Thierry Garnier, CEO Kingfisher

Pe parcursul anului 2024, Kingfisher intenționează să angajeze în hub-ul din Cluj 100 de ingineri, pe diverse poziții, de la specialiști în platforme cloud și până la ingineri software, ingineri de calitate sau ingineri de date. Compania își propune să angajeze 25 de noi colegi în fiecare trimestru și se va concentra pe integrarea acestor noi echipe în comunitatea de ingineri Kingfisher existentă deja.

„Alegerea României pentru deschiderea acestui hub tehnologic nu este deloc întâmplătoare. Grupul din care facem parte recunoaște experiența înaltă pe care țara noastră o are în domeniul IT, precum și calitatea serviciilor oferite. Suntem mândri și ne bucurăm să facem parte dintr-un grup care investește constant și cu hotărâre în tehnologie și inovație.”

Adela Smeu, CEO Brico Dépôt România

Kingfisher și Endava vor lucra împreună, îndeaproape, pentru a asigura o integrare și o creștere graduală a hub-ului din Cluj. Acest parteneriat evidențiază obiectivul comun al celor două companii pentru excelență și inovație.

„În ziua de azi orice afacere se bazează mai mult sau mai puțin pe tehnologie, cu atât mai mult în retail. Suntem onorați să fim partenerii Kingfisher în procesele sale de evoluție și modernizare software, Endava contribuind nu doar prin expertiză, cât și prin talent tehnic local. Ne dorim să continuăm să oferim valoare și o experiență tot mai bună pentru clienții Kingfisher.”

Paul Maguire, Head of Retail Delivery la Endava

Decizia de a investi într-un hub tehnologic în România face parte din strategia Kingfisher de a își extinde capabilitățile interne în data science și inginerie software. O altă lansare de succes a unui hub similar a avut loc în decembrie 2022, în Cracovia, Polonia, care a ajuns la o echipă de aproximativ 80 de angajați.

Kingfisher plc. o companie internațională în domeniul îmbunătățirii locuinței, deține aproximativ 1.350 de magazine în 8 țări din Europa. Principalele branduri sub care operează Kingfisher sunt B&Q, Castorama, Brico Depôt, Screwfix, Tradepoint si Koçtaş. Grupul a cumpărat Praktiker România în 2017, când era deja prezent pe piața locală prin Brico Depôt, care are 32 de magazine în România.

Team

Recent Posts

Miercuri începe festivalul de business al României, Zilele Biz 2024

De miercuri, în București începe evenimentul de business care de 23 de ani dă tonul în mediul de afaceri din…

6 minute ago

Studiu Kantar România: Bugetul pregătit de românii care intenționează să cumpere de Black Friday, în creștere cu 231 lei față de anul trecut

Black Friday rămâne unul dintre cele mai populare evenimente în România. 93% dintre români sunt familiarizați cu acest eveniment de…

19 minute ago

Vodka premiată a starului Hollywood, Jason Momoa, adusă în România de MPR Group

MPR Group anunță lansarea exclusivă în România a Meili Vodka, o marcă de vodkă premium creată de celebrul actor Jason…

46 de minute ago

Starcom România lansează studiul Sănătatea sub microscop: suplimente alimentare și stil de viață

În ultimii ani, România a cunoscut o creștere semnificativă a interesului față de un stil de viață sănătos, vizibilă atât…

o oră ago

Grapefruit la 25 de ani: Proiecte naționale și internaționale în peste 9 țări și o aplicație care susține educația copiilor prin AI

Agenția de digital Grapefruit, pornită în Iași acum 25 de ani, a ajuns la sute de proiecte în numeroase țări,…

2 ore ago

UniCredit a finalizat achiziționarea pachetului majoritar de acțiuni al Alpha Bank România

UniCredit S.p.A. (UniCredit) și Alpha Services and Holdings SA (Alpha) anunță că, după primirea aprobărilor necesare din partea tuturor autorităților…

2 ore ago