Marketing

Kinder caută opt năzdrăvani pentru pachetele de ciocolată

Reading Time: 2 minute

Kinder Chocolate pornește în căutarea celor mai năzdrăvani opt copii din România pentru a-i transforma în ambasadorii ambalajelor de ciocolată Kinder.

Lansarea noii identități vizuale din acest an aduce Kinder mai aproape de spiritul îndrăzneț al copiilor, astfel că năstrușniciile povestite de părinți vor reprezenta unul dintre criteriile de selecție a câștigătorilor.

Părinții copiilor cu vârstele cuprinse între 3 și 10 ani, pentru a-i înscrie în concurs pe cei mici, trebuie să urmeze pașii:

  • Să cumpere o ciocolată Kinder și să creeze un cont online. Acolo vor introduce numărul bonului fiscal potrivit instrucțiunilor disponibile pe site;
  • Să încarce o fotografie de tip portret a copilului și să prezinte printr-un text scurt o năzdrăvănie a acestuia. Opțional, se pot încărca o altă poză relevantă și un video;
  • Ultimul pas este reprezentat de convingerea tuturor prietenilor să voteze înscrierea.

Imaginile și poveștile înscrise urmează a fi votate în perioada campaniei, în vederea realizării unui clasament pe baza căruia vor fi aleși 100 de copii (50 de băieți și 50 de fete) care vor intra în etapa finală de jurizare.

Campania se va desfășura la începutul lunii noiembrie iar parte din juriu vor fi: Feli Donose, Olimpia Melinte, Magicianul Robert Tudor, Anca Gheorghe, doi reprezentanți ai Ferrero România și un reprezentant al agenției de comunicare.

În urma selecției,  copiii vor participa la o ședință foto, iar fotografiile vor fi incluse pe pachetele Kinder Chocolate distribuite pe teritoriul României, într-o ediție limitată, în perioada mai 2020 – ianuarie 2021.

Prin acest concurs, Kinder Chocolate invită famillile din România să transforme fiecare copil în eroul generațiilor din care fac parte.

Părinții își pot înscrie copiii aici până pe 31 octombrie 2019, având ocazia de a-și vedea năzdrăvanul preferat pe ambalajele Kinder.

Foto: © Ignisign | Dreamstime.com

Team

Recent Posts

PPC anunță EBITDA de 1,35 mld. euro în primele 9 luni din 2024

PPC a avut o performanță solidă și în trimestrul al treilea, continuând tendința pozitivă din cele două trimestre anterioare. În…

9 ore ago

Euforia Retreat & Spa, încasări de peste două milioane de lei în sezonul estival

Euforia Retreat & Spa a înregistrat în lunile de vară un grad de ocupare în medie de 80%, față de…

10 ore ago

Se deschide Ecletico Villa, un nou boutique hotel. Investiție de 2,5 milioane de euro

După o investiție de 2,5 milioane de euro, Ecletico Villa, un boutique hotel de patru stele, se lansează în centrul…

12 ore ago

Edenred și HORA lansează “Țara lui Mai Bine”

Edenred, în colaborare cu Organizația Patronală a Hotelurilor și Restaurantelor din România (HORA), lansează “Țara lui Mai Bine”, primul proiect…

15 ore ago

Mentori către fondatorii de startup-uri: ”Vindeți! Prioritizați veniturile!”

Fondatorii ar trebui să se concentreze pe obținerea de venituri, mai degrabă decât pe creșterea cu orice preț și ar…

16 ore ago

Vin drone pentru agricultură și în România. DJI Agriculture va avea distribuitor local

Agridrone România, un start-up specializat în distribuția și consilierea pentru achiziția dronelor agricole, anunță cu mândrie că a fost desemnat…

16 ore ago