KFC & #TheAlternativeSchool lansează competiția de stickere
Reading Time: < 1 minutComplot #pebune: KFC și TheAlternativeSchool au pus la cale o competiție care să-ți lase gura apă. Concurenții, fluenți în limbaj vizual și copywriting savuros, sunt invitați să creeze 1-3 stickere legate de emoții, personaje, contexte de consum sau produse din universul KFC, pe principiul «good stuff pentru retină, good fun între prieteni».
Data limită de înscriere este 13 martie, iar rezultatele vor fi anunțate pe 17 martie.
De ce merită
Stop scroll: Dincolo de satisfacția de a crea conținut instagramabil, shareuibil și buzz worthy, câștigătorii primesc burse la #SpringSemester @TheAlternativeSchool: training intensiv cu focus pe design, gândire creativă și SoMe cu ghidaj de la speakeri numai unul și unul și destinație Cannes Lions. Pe lista de bunătăți se regăsesc integrarea în platforma de recrutare #TalentMagnet, acces la evenimentele școlii, dar si goodie bag-uri de la KFC pentru creatorii celor mai reușite 4 aplicații.
Următoarele 4 primesc acces cu discount la #TheAlternativeSchool: 150 euro + TVA/persoană. Cele mai originale soluții vor fi publicate sub #NewFaces, pe Instagram-ul TheAlternativeSchool, dar au și posibilitatea de-a fi distribuite în universul KFC.
Juriul
Claudia Bodnar, SoMe Manager KFC, Pizza Hut & Taco Bell, Ioana Enache, SoMe Activation Creative Director MRM și Tedi Migdalovici, fondatoarea #TheAlternativeSchool vor avea privilegiul să selecteze lucrările câștigătoare.
Lucrările (rezolvate individual sau în echipă de 2) se trimit pe un link de drive, până pe 13 martie, la win@canneslions.ro. Brieful aici: https://bit.ly/KFC_Stickers_Competition
Despre Speakeri: https://bit.ly/Speakeri_TheAlternativeSchool
Despre Curs & oportunități: https://bit.ly/SpringSemesterOpportunities
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz