KFC și-a lansat platformă proprie de comenzi online
Reading Time: < 1 minutKFC România a lansat platforma proprie de comenzi online. Aceasta se diferențiază prin exclusivitate, oferind consumatorilor o serie de oferte unice, dedicate acestui nou canal. În prezent, platforma este disponibilă doar pentru București, unde comenzile online vor fi livrate prin serviciul propriu KFC Delivery. În țară, livrarea se realizează în continuare prin intermediul platformelor online partenere care activează în orașul respectiv.
În acest moment, clienții au la dispoziție trei variante pentru a-și comanda acasă produsele KFC preferate: site-ul propriu – delivery.kfc.ro, serviciul de call center și platformele partenere de comenzi online, atât în București, cât și în țară.
”Având în vedere contextul actual, planul este să consolidăm zona de livrări pentru a acoperi cât mai multe arii, atât din București, cât și din țară, în cel mai variat și eficient mod posibil”, a declarat Marian Gogu, Director General, KFC România.
Livrarea este un pilon de business important pentru companie, încă din 2017, când s-a lansat serviciul KFC Delivery. Început cu două restaurante în București, serviciul s-a extins treptat la 79 de locații în 32 de orașe, până în prezent.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz