KFC a investit 100.000 de euro în primul Coffee Corner din România, deschis în incinta restaurantului KFC Unirea din București.
“Într-o țară unde degustarea cafelei este un adevărat ritual, dar și o bună ocazie de socializare, KFC aduce această băutură mai aproape de consumatorii săi. Iubitorii de cafea își vor putea alege sortimentele preferate dintr-o gamă variată de produse, având la dispoziție și o diversitate de prăjituri şi produse de viennoiserie, precum croissants sau pain au chocolat, și alte băuturi calde și reci”, arată compania, într-un comunicat de presă.
Cele opt sortimente de cafea proaspăt măcinată, 100% Arabica (Espresso, Americano, White Americano, Cappuccino, Mocha, Latte, Caramel Latte și Vanilla Latte), preparate de barista specializaţi, vor fi acum disponibile în variantele regular, tall și grande. Pentru cei care optează să savureze produsele existente la noul Coffee Corner servirea se face în veselă de porţelan.
“Deschiderea primului Coffee Corner a fost un pas natural pe care KFC îl face în România. Am ales zona centrală datorită traficului intens, în toate momentele zilei, dar și a accesibilității și a faptului că de cele mai multe ori KFC Unirea devine un punct de reper sau de întâlnire important pentru publicul nostru”, a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, KFC România.
“Venim în întâmpinarea celor care iubesc cafeaua, indiferent dacă preferă să o savureze dimineața sau în a doua parte a zilei. Astfel, “cea mai bună cafea din Seattle”, așa cum o denumim noi, reprezintă alegerea perfectă pentru cei ce se bucură de gustul delicios și de energia oferită de această băutură”, a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, KFC România.
Produsele din ofertă vor fi disponibile doar în restaurantul KFC din cadrul Unirea Shopping Center din Bucureşti.
În medie, utilizatorii plătesc 12 abonamente online, inclusiv Netflix, Spotify și YouTube Premium – cele mai populare servicii din întreaga…
JYSK, Phillip Morris, Deichmann, dm drogerie markt și Starbucks sunt cele mai apreciate companii de către propriii angajați, conform “Top…
Piața IT din România trece printr-o perioadă de transformare, iar modelul tradițional de outsourcing, bazat pe externalizarea resurselor umane, începe…
Danone România s-a alăturat susținerii centrelor de zi E.G.A.L. dezvoltate de Societatea Națională de Cruce Roșie, susținând continuarea activității din…
Libra Internet Bank a lansat ofertele promoționale pentru Red&Black Friday, campania care va avea loc vineri, 8 noiembrie 2024. Doar…
Vastint România anunță un nou parteneriat strategic cu grupul IWG, liderul global în segmentul spațiilor de lucru flexibile, care va…