Sphera Franchise Group, cel mai mare grup din industria de foodservice din România, își extinde prezența internațională și inaugurează cea de-a treia unitate KFC din Republica Moldova. Situat în Chișinău, în incinta centrului comercial Port Mall, noul restaurant KFC aduce o premieră locală, fiind primul dotat cu kioskuri digitale de comandă. Acestea le permit clienților să își personalizeze comenzile, putând să efectueze plata direct cu cardul.
„Inaugurarea celui de-al treilea restaurant KFC în Chișinău marchează un moment important în evoluția noastră pe piața din Republica Moldova. Această expansiune reflectă încrederea noastră în potențialul economic al regiunii și dorința de a fi mai aproape de consumatorii noștri fideli. În cei 16 ani de prezență locală, am fost martorii unei dezvoltări urbane impresionante și ai unei schimbări semnificative în preferințele consumatorilor. Suntem mândri să contribuim la acest progres, aducând inovații la nivel de produse, iar acum și la nivel de tehnologie, precum sistemul de self-ordering, care îmbină eficiența cu experiența unică KFC”, a declarat Costică Mișaca, Director General, KFC Moldova.
Noua unitate de tip food court a presupus o investiție de aproximativ 600.000 de euro, fiind a șasea inaugurare a Grupului din acest an. De asemenea, Sphera va continua alocarea de resurse pentru modernizarea și digitalizarea unităților existente până la sfârșitul anului.
Noua unitate KFC este situată în zona de food court a complexului comercial Port Mall pe Strada Mihail Sadoveanu, numărul 42/6, în municipiul Chișinău. Restaurantul are o suprafață de 200mp și funcționează zilnic între orele 10:00 și 22:00.
Această inaugurare vine pe fondul unor rezultate financiare record pentru Grup, care a avut cel mai bun semestru din istoria sa de 30 de ani. Pe plan local, KFC Moldova a înregistrat o îmbunătățire considerabilă a profitului net, de 68,3%, atingând 1,9 milioane de lei. Amintim că prima unitate din Republica Moldova a fost inaugurată în decembrie 2008, în centrul comercial Malldova din Chișinău, iar cea de-a doua în decembrie 2015, în același oraș, fiind de tip stradal.
La nivel de design și tehnologie, restaurantul este configurat conform celor mai noi standarde internaționale și similar cu unitățile din România, oferind clienților diverse opțiuni de comandă pentru a îmbunătăți eficiența și a optimiza fluxul comenzilor în timpul orelor de vârf.
Prin deschiderea noii unități KFC din Chișinău, compania a creat 30 locuri de muncă pentru comunitate, iar alte sectoare economice sunt susținute indirect, inclusiv prin aprovizionarea cu materii prime de pe piața locală, precum legumele, băuturile răcoritoare și ambalajele.
Numărul autorizațiilor de construire emise pentru clădiri rezidențiale din București s-a redus la aproape jumătate în timp ce suprafața utilă…
World Vision România a lansat raportul „Bunăstarea Copilului din Mediul Rural”, singura analiză longitudinală asupra bunăstării copiilor și cel de-al…
Cu un ecosistem de soluții construit pe date și insight-uri relevante desprinse din nevoile consumatorilor, Mastercard oferă un mediu digital…
Mercedes-Benz Vans CEE (Zona Europa Centrală și de Est) începe o călătorie ambițioasă de a redefini strategia vehiculelor electrice în…
Caroli Foods Group, unul dintre cei mai mari producători de pe piața produselor de carne ambalată din România, anunță lansarea…
Beyond Business School, companie fondată de antreprenorii în serie Andra Ghibuțiu și Grégoire Vigroux, anunță lista finală cu cei 66…