Ultimii doi ani au fost dificili pentru economia globală, începând cu instalarea rapidă a pandemiei și continuând cu noi obstacole apărute: perspectiva inflației, deficitul din lanțurile de aprovizionare sau dinamica accelerată a forței de muncă. În ciuda acestui context, Kellogg Europa a înregistrat rezultate solide, datorită unor decizii strategice clare și asumate, care s-au concentrat pe cultura organizațională orientată spre angajați și pe nevoia de a se adapta rapid la schimbările apărute.
Centrul European de Servicii Globale de Business (GBS) din București a fost deschis în 2014, găzduind departamente operaționale care coordonează procese precum HR, Financiar sau Supply Chain pentru partenerii de business Kellogg din peste 20 de țări europene. În prezent, eforturile echipei Kellogg GBS din România sunt recunoscute ca fiind o parte integrată a business-ului, care poate livra rezultate consistente, în mod constant.
Julie Ayres-Smith, European Regional Delivery Partner în cadrul Kellogg, explică cum strategia globală de gestionare a pandemiei și cultura organizațională a companiei au generat rezultate impresionante în ultimii doi ani.
În perioada de pandemie, majoritatea celor aflați în căutarea unui loc de muncă, s-a orientat spre companii cu un renume puternic în piață. Cât de mult a contat componenta de employer branding în perioada pandemiei pentru Kellogg România și care a fost strategia companiei pentru a îmbunătăți imaginea de angajator în tot acest timp?
Într-un moment precum cel al pandemiei, a fost mai clar ca niciodată: în Kellogg, oricine are un loc la masă. Noi am continuat să atragem oamenii potriviți pentru că echipa nostră din București s-a adaptat repede și fără sincope la munca de acasă.
Mai mult decât atât, faptul că suntem complet dedicați politicii noastre de echitate, diversitate și incluziune a contat foarte mult pentru candidați, aceștia având încredere că vor găsi la Kellogg România un loc unde sunt bineveniți și unde pot performa. De aceea ne-am consolidat strategia de comunicare prin canalele digitale și suntem deschiși să povestim mai multe despre noi, într-un dialog transparent cu publicul larg.
În prezent, este clar pentru toată lumea că suntem martorii unui ritm accelerat de mișcare a profesioniștilor pe piețele de muncă din fiecare regiune, iar Europa nu face excepție, bineînțeles. De aceea, mai mult decât oricând, apreciem discuțiile curajoase care au loc în interiorul companiei și care fac lucrurile să meargă mai departe, în direcția potrivită.
Provocările ultimilor doi ani ne-au făcut mai puternici pentru că am rămas consecvenți principiilor noastre, iar acest fapt a fost esențial în retenția angajaților, precum și în găsirea oamenilor potriviți care au dorit să se alăture echipei noastre.
O componentă foarte importantă în procesul de construcție a brandului de angajator constă în programele de dezvoltare profesională și de carieră din companii. Ne puteți spune câteva cuvinte despre aceste programe oferite de Kellogg România? Ce alte beneficii non-financiare au angajații Kellogg România?
Kellogg Romania oferă numeroase oportunități pentru dezvoltarea carierei. Oamenii noștri pot face tranziția către alte roluri sau departamente, avansând, dar și având oportunitatea de a învăța lucruri noi.
Dezvoltarea profesională este un subiect foarte important pentru noi. Astfel, oferim tuturor angajaților o multitudine de training-uri aferente fiecărui rol în parte, precum și acces la platforme digitale de educație și formare, cum ar fi LinkedIn Learning. Parteneriatul cu LinkedIn, în materie de recrutare, comunicare digitală și resurse de formare s-a dovedit a fi un succes deosebit.
În ceea ce privește beneficiile non-financiare, angajații noștri au acces la consultanță individuală din partea unor specialiști în sănătate mintală și emoțională. De asemenea, toți cei din Kellogg România au parte de un abonament medical premium în cadrul unei rețele private, precum și asigurare pentru intervenții chirurgicale și asigurare de viață.
La începutul perioadei de pandemie, un număr ridicat de angajatori și de manageri estimau că performanța angajaților va scădea în perioada work from home, însă majoritatea angajaților a demonstrat că estimările acestora au fost greșite. Ne puteți spune ce s-a întâmplat în perioada de work from home cu angajații Kellogg România și de ce credeți că performanța acestora nu a avut de suferit în perioada de pandemie?
Odată cu debutul pandemiei, ne-am adaptat rapid și cu succes la munca de acasă, fără a înregistra fluctuații de performanță și fără a fi afectate standardele noastre de muncă sau rezultatele.
Suntem foarte mândri de felul în care oamenii noștri au performat în această perioadă. În ultimele 18 luni am descoperit că încrederea oferită oamenilor noștri a fost răsplătită. Mai departe, vom implementa un regim de muncă permanent hibrid, dar doar odată ce toate restricțiile legate de munca în birou vor fi ridicate.
Acest model de lucru hibrid este implementat de companie la nivel global, fiind deja activ și în unele regiuni europene. Astfel, intenționăm să oferim oamenilor libertatea de a avea un mix de zile lucrate de acasă cu zile lucrate din birou.
Pentru a ne asigura că oferim toate condițiile necesare, ne propunem să transformăm biroul din București într-un spațiu de lucru și mai colaborativ, dorind ca angajații noștri să se simtă confortabil și productivi atunci când lucrează împreună.
Grupul de companii farmaceutice Direct Pharma Logistics, format din Direct Pharma Logistics, Pharmalink și Farmatop, estimează vânzări de 37 de…
Trendyol, unul dintre cele mai importante marketplace-uri internaționale de e-commerce, a vândut 1,64 milioane de articole în prima sa campanie…
Erste Private Banking România a fost desemnat cel mai bun serviciu de Private Banking din România, de către două dintre…
Bucătari talentați din 16 unități gastronomice renumite din România vor concura sâmbătă, 16 noiembrie, pentru un loc în finala prestigioasei…
Digi Communications NV, unul dintre liderii la nivel european în domeniul telecomunicațiilor, listat la Bursa de Valori București, raportează venituri…
Valoarea totală a pieței ceasurilor de lux a ajuns în 2023 la aproape 44,2 miliarde de dolari și se estimează…