Kaufland lansează o campanie de promovare a cumpărăturilor online
Reading Time: 2 minuteKaufland România vine cu un nou concept de campanie cu premii pentru clienții companiei care doresc să petreacă mai mult timp cu familia. Toți clienții care comandă online prin Kaufland Livrează pot câștiga o mașină de familie și un buget de peste 9000 lei pentru personalizarea acesteia.
Până pe 31 iulie 2022, orice client care comandă în valoare de minimum 80 de lei, folosind Glovo sau Tazz by eMAG, intră automat în cursa pentru marele premiu: o mașină de familie customizată, în valoare totală de peste 200.000 lei.
Autoturismul este dotat cu accesorii inedite, pentru toți membrii familiei, precum suport și tablete în tetierele scaunelor, portbagaj extra space montat pe plafon, jante sport 20 inch și altele. Premiul include și un buget de peste 9000 lei pentru personalizarea automobilului, după preferințele sale.
„Vara este despre vacanță, familie și distracție, lucru care a inspirat noua campanie Kaufland. Timpul salvat datorită cumpărăturilor online înseamnă timp în plus petrecut cu cei dragi. Prin toate campaniile Kaufland, ne concentrăm să îmbunătățim calitatea vieții clienților noștri. Este modul nostru de a le mulțumi. Alături de Smiley, le urăm succes tuturor și abia așteptăm să vedem câștigătorul premiului”, a declarat Valer Hancaș, Director de Comunicare și Public Affairs Kaufland România
Când ești pe fugă, Kaufland Livrează!
Clienții Kaufland România au posibilitatea de a face cumpărăturile online, alegând dintr-o selecție de peste 10.000 de produse alimentare și nealimentare. Livrarea rapidă la domiciliu se face cu ajutorul platformelor Glovo și Tazz by eMAG.
Aplicațiile mobile de livrare rapidă la domiciliu Glovo și Tazz by eMAG pot fi descărcate gratuit din AppStore sau Google Play.
Mai multe detalii despre campanie se regăsesc pe site-ul companiei.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz