Kaufland și-a redus amprenta de carbon cu 1.400 de tone
Reading Time: 2 minuteRezultatele Kaufland România, bazate pe o strategie de sustenabilitate, îi asigură companiei, pentru al doilea an consecutiv, certificatul de sustenabilitate din partea CHEP România, lider în închirierea paleților reutilizabili, și confirmă calitatea acțiunilor de protejare a mediului întreprinse de retailer.
Astfel, în 2021, Kaufland și-a redus amprenta de carbon cu 1.400 de tone pentru lanțul de aprovizionare, cu 10% peste valoarea înregistrată în 2020, iar cantitatea deșeurilor generate a scăzut cu 35%, ajungând la aproape 160.000 de kg. În ceea ce privește protejarea pădurilor, Kaufland a economisit anul trecut peste 1.400.000 dm³ de lemn, cu 24% mai mult față de anul trecut.
Cu aceste rezultate, Kaufland își consolidează poziția în rândul companiilor lider din industria FMCG din România în procesul de tranziție către economia circulară, având unul dintre cele mai sustenabile lanțuri de aprovizionare.
Performanțele au fost posibile cu ajutorul serviciilor CHEP, care oferă spre închiriere paleți destinați transportului de produse, într-un sistem bazat pe principiile economiei circulare. Utilizarea paleților albaștri CHEP în locul paleților albi clasici se traduce într-o optimizare a consumului de resurse și o reducere a gradului de poluare și a cantității de deșeuri, din grijă față de mediu.
Pentru acest certificat, calculele au fost efectuate prin metodologia RDC IS014044, în conformitate cu studiul european Life Cycle Analysis, prin compararea modelului sustenabil de reutilizare prin închiriere a paleților CHEP versus utilizarea paleților albi clasici. Life Cycle Analysis este o metodă de evaluare a impactului unui produs asupra mediului, pe parcursul ciclului său de viață.
Investițiile constante în acțiuni și programe de mediu i-au adus companiei Kaufland România în 2021, pentru al patrulea an consecutiv, titlul de „Cea mai sustenabilă companie din România”, conform CST Index.
Kaufland investește constant în acțiuni de protejare a mediului înconjurător și s-a angajat să susțină și să contribuie la atingerea celor 17 Obiective de Dezvoltare Durabilă (ODD-uri) lansate de Organizația Națiunilor Unite (ONU), cu focus pe obiectivul 12 – Producție și consum sustenabil, dar nu numai.
Știați că:
- 1.394.990 kg CO2 = ocolul Pământului de 31.789 de ori, cu camionul
- 159.876 kg de deșeuri= 37.618 de camioane de deșeuri
- 1.423.714 dm³ de lemn = 1.375 de copaci salvați
Kaufland România
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.350 de magazine în 8 țări, 139.000 de angajați și o rețea de 152 de magazine în România. În 2021, Kaufland România a primit pentru a patra oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală.
Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Obiectivul companiei este să aplice cele mai inovatoare tehnologii în domeniul retail, astfel încât clienții să se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preț, prin promovarea sustenabilității și a produselor locale. De asemenea, Kaufland angajează persoane cu dizabilități la nivel național. Cei interesați pot aplica online, pe cariere.kaufland.ro.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz