Kaufland se extinde cu un nou magazin
Reading Time: 2 minuteKaufland a deschis al patrulea magazin din orașul Cluj-Napoca și ajunge astfel la o rețea de 126 de magazine la nivel național. Acesta este primul magazin al rețelei cu fațadă verde, acoperită cu plante agățătoare și suplimentar au fost plantați 65 de arbori pe spațiul verde.
Magazinul are o suprafață utilă totală de aproximativ 5.000 de metri pătrați și una de vânzare de aproximativ 2.800 de metri pătrați și este situat pe Strada Aurel Vlaicu, nr. 180.
Noul hipermarket dispune de o parcare cu 198 de locuri pentru mașini, dintre care 131 sunt în spațiu acoperit, dar și de 10 rastele pentru 60 de biciclete.
Ca noutate față de alte magazine din Cluj-Napoca, hipermarket-ul oferă clienților un raion special cu pește proaspăt, cu sortiment extins. Mai mult, pentru produse proaspete de panificație, magazinul dispune și de brutărie.
Printre raioanele disponibile se numără și cele de legume-fructe, raion de produse To Go, vitrină cu produse proaspete și servire asistată, alimente de bază, dulciuri, băuturi, produse nealimentare și drogherie. De asemenea, noul magazin Kaufland din Cluj dispune în galeria comercială de un Tabac Shop, o farmacie și pentru iubitorii de deserturi, o cofetărie.
Noul magazin din Cluj pregătește și oferte speciale cu ocazia deschiderii, la produse alimentare precum fructe, carne proaspătă, mezeluri, dar și la produse pentru petrecerea timpului liber în natură, cum ar fi grătarul Let’s BBQ. Promoțiile sunt inspirate de tematica Franța.
În exteriorul magazinului, Kaufland pune la dispoziția clienților amatori de o masă rapidă și un punct Grill.
Magazinul este amenajat după cel mai recent concept de design, are fațadă vitrată, cu pereți de sticlă. Acesta deține și o instalație de climatizare ecologică – un sistem complex, modern, care recuperează căldura de la instalațiile frigorifice și care permite economisirea resurselor naturale, cu responsabilitate față de mediu. Iarna, magazinul este încălzit, iar vara, instalația inversează procesul, pentru a crea în hipermarket temperaturi ambientale, plăcute, în concordanță cu standardele de sănătate publică. Sistemul de frig din magazin este fără freon și utilizează numai CO2, fără să folosească pentru încălzire lemne, gaze sau petrol.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz