MarComm

Kaufland lansează o nouă campanie, cu premii în valoare de 500.000 euro

Reading Time: 2 minute

Kaufland România dă startul unei noi campanii, Vânătoarea Comorilor, și oferă săptămânal 1.500 de coșuri de cumpărături gratuite. Valoarea totală a premiilor din campanie se ridică la 500.000 euro.

Timp de șase săptămâni, în perioada 29 iunie – 09 august 2022, toți cei care merg la cumpărături la Kaufland și profită de ofertele speciale din Vânătoarea Comorilor pot câștiga unul dintre cele 9.000 de coșuri de cumpărături gratuite, oferite pe toată durata campaniei.

Pentru a intra în cursa pentru premii, clienții Kaufland România trebuie să:

  1. Găsească produsele din promoție în magazine, urmărind marcajele de la intrare până la raft sau indiciile din revista cu ofertele săptămânale;
  2. Să cumpere cel puțin două articole incluse în campanie, dintre cele 32 articole selectate săptămânal;
  3. Să scaneze Kaufland Card înainte de a achita, pentru a fi înscriși automat în concurs.

Premiile vor fi oferite prin tragere la sorți și constau în valoarea coșului de cumpărături înscris în concurs, în limita a 595 lei. Astfel, pe durata campaniei, se vor acorda săptămânal 1500 de coșuri de cumpărături gratuite, prin alocare directă în contul Kaufland Card al câștigătorilor.

Articolele incluse în campanie aparțin brandurilor de renume de pe piața românească și vor fi actualizate săptămânal. Printre acestea, se regăsesc, prin rotație, produse din 35 de categorii – alimente de bază, lactate, produse congelate și de patiserie, dulciuri, cafea, băuturi răcoritoare și spirtoase, cosmetice, detergenți, hrană pentru animale și altele.

Promoția este sprijinită printr-o campanie de comunicare 3600, vizibilă pe toate mediile importante – de la TV, la mediul offline, prin activări speciale și in-store, în toate magazinele Kaufland din țară. 

Pentru mediul digital, compania a pregătit o serie de activări interactive pe platformele proprii de social media, printre care un filtru de Instagram, o colecție de gif-uri tematice, concursuri de tip treasure hunt și o serie challenge-uri pe TikTok, în colaborare cu ambasadorii de brand, Speak și Ștefania.

Alte detalii despre Vânătoarea Comorilor și regulamentul campaniei se pot consulta accesând site-ul companiei.

Romanita Oprea

Recent Posts

Peste 1300 de ONG-uri cer partidelor politice să-și facă publică poziția față de facilitățile fiscale pentru sponsorizarea societății civile

Peste 1300 de organizații neguvernamentale active din România au adresat astăzi o scrisoare deschisă partidelor politice, solicitându-le să își asume…

1 minut ago

Carrefour România a finalizat transformarea celui de-al treilea hipermarket Cora din București – magazinul Pantelimon

Carrefour România a finalizat remodelarea hipermarketului Pantelimon, din Șos. Vergului 20, din cadrul Centrului Comercial Esplanada, București, ca urmare a…

31 de minute ago

Hotel Zenith Conference & Spa intră în grupul Paradis Hotels & Resorts

Paradis Hotels & Resorts a preluat Hotel Zenith Conference & Spa din Mamaia crescând la 12 numărul unităților de cazare…

40 de minute ago

John Elkington: De la responsabilitate la regenerare

Cunoscut ca „nașul sustenabilității”, John Elkington este un pionier în domeniul sustenabilității și responsabilității corporative. Dezvoltator al conceptului de „Triple…

53 de minute ago

PPC finalizează achiziția de 700 mil. euro a portofoliului de energie regenerabilă din România al Evryo Group

PPC anunță finalizarea achiziției portofoliului de energie regenerabilă al Evryo Group în România, portofoliu deținut de fonduri administrate de Macquarie…

59 de minute ago

Rowenta sărbătorește 140 de ani de inovație

Rowenta, brandul de renume al companiei franceze Groupe SEB, aniversează 140 de ani de inovație și angajament față de îmbunătățirea…

o oră ago