Publicitate

Kaufland România lansează campania de sărbători „Iubești Crăciunul? Trăiește-l fără grija prețurilor!”

Reading Time: 2 minute

Kaufland România lansează o nouă campanie de sărbători menită să sprijine bugetele familiilor în această perioadă festivă. Clienții vor avea parte de oferte speciale, surprize zilnice și promoții personalizate, toate reunite sub sloganul „Iubești Crăciunul? Trăiește-l fără grija prețurilor!”.

Campania aduce beneficii suplimentare pentru posesorii Kaufland Card, care vor avea ocazia în până pe 18 decembrie, să își activeze prin intermediul stelelor din aplicație, participarea la o tombolă cu marele premiu – un BMW i4 electric. În plus, clienții pot primi vouchere personalizate de până la 125 de lei,  în funcție de valoarea cumpărăturilor, pe care le pot folosi pentru achiziții viitoare.

Oferta Kaufland din perioada sărbătorilor cuprinde o selecție variată de produse esențiale, de la alimente de bază și dulciuri, până la electrocasnice și cosmetice, toate actualizate săptămânal pentru a aduce diversitate și valoare fiecărei sesiuni de cumpărături.

„Prin această campanie, ne dorim să aducem bucuria sărbătorilor mai aproape de fiecare familie și să le oferim clienților siguranța că pot beneficia de produse de calitate la prețuri accesibile. Kaufland România se angajează să fie un sprijin real în această perioadă, transformând cumpărăturile într-o experiență fără stres, dar plină de surprize și beneficii concrete”, declară Alina Golopența, Director de Marketing Kaufland România și Republica Moldova.

„Am creat o experiență completă atât în magazine, cât și în mediul digital, astfel încât fiecare client să se bucure de o atmosferă festivă autentică, concepută special pentru a transforma cumpărăturile de Crăciun într-un moment plin de emoție și surprize,” a adăugat ea.

Extinderea Coșului Albastru la peste 1000 de articole

Pentru a sprijini bugetele de sărbători, Kaufland extinde Coșul Albastru la peste 1.000 de articole, căora li se aplică  o reducere suplimentară de 10%, la scanarea Kaufland Card.

În perioada 1-24 decembrie, clienții au acces și la calendarul de advent digital, care aduce zilnic promoții exclusive, produse gratuite și vouchere de până la 2.400 de lei. În plus, pentru clienții care deschid zilnic Kaufland Card, în aceeași perioadă, vor avea parte de suprize zilnice.

Campania este sprijinită printr-o comunicare vizibilă pe toate mediile importante – de la TV, la mediul offline, prin activări speciale și în magazine, în toate magazinele Kaufland din țară.

Kaufland pregătește și o serie de experiențe online interactive, precum „Povești de Crăciun” cu invitați speciali, rețete tradiționale gătite de chefi și concursuri „Recipe Hunt” pentru descoperirea ingredientelor unei rețete. În plus, clienții pot explora un filtru de TikTok dedicat sărbătorilor și provocări creative de decorare a bradului, toate însoțite de premii atractive. Toate aceste activități pot fi vizualizate pe pagina dedicată campaniei.

Romanita Oprea

Recent Posts

Ce platforme de streaming au fost cele mai populare în România în Q3 2024

Clasamentul celor mai populare platforme de video streaming din România suferă puține modificări în Q3 față de datele înregistrate în…

o oră ago

Românii vor vâna promoțiile și în perioada Crăciunului

Criza costului vieţii anticipează o "vânătoare" de promoţii pentru cumpărăturile de sărbători, deşi consumatorii sunt tot mai sceptici cu privire…

o oră ago

Banda ASAP: eroii reciclării, așa cum și-i imaginează și îi desenează elevii din România

O nouă ediție a concursului BANDA ASAP începe azi pentru elevii din județele Prahova și Timiș. ASAP România, programul Fundației…

2 ore ago

Cu o investiție de 65mil. euro se construiește primul proiect rezidențial la standarde nZeb din vestul Capitalei

PRIMA Development Group a obținut autorizația de construire pentru PRIMA Astera ,primul proiect rezidențial high-end din vestul Bucureștiului, la standarde…

3 ore ago

Industria dezvoltatoare de jocuri video din România a generat o cifră de afaceri de 317 milioane de euro în 2023

În 2023, industria dezvoltatoare de jocuri video din România a înregistrat o cifră de afaceri de 317 milioane de euro,…

3 ore ago

Neoversity, o nouă platformă educațională, caută să rezolve criza orientării în carieră a Gen Z

Pentru tinerii din România, incertitudinea în carieră începe devreme: peste 40% dintre elevii de 15 ani nu au un plan…

23 de ore ago