Publicitate

Kaufland România lansează campania de sărbători „Iubești Crăciunul? Trăiește-l fără grija prețurilor!”

Reading Time: 2 minute

Kaufland România lansează o nouă campanie de sărbători menită să sprijine bugetele familiilor în această perioadă festivă. Clienții vor avea parte de oferte speciale, surprize zilnice și promoții personalizate, toate reunite sub sloganul „Iubești Crăciunul? Trăiește-l fără grija prețurilor!”.

Campania aduce beneficii suplimentare pentru posesorii Kaufland Card, care vor avea ocazia în până pe 18 decembrie, să își activeze prin intermediul stelelor din aplicație, participarea la o tombolă cu marele premiu – un BMW i4 electric. În plus, clienții pot primi vouchere personalizate de până la 125 de lei,  în funcție de valoarea cumpărăturilor, pe care le pot folosi pentru achiziții viitoare.

Oferta Kaufland din perioada sărbătorilor cuprinde o selecție variată de produse esențiale, de la alimente de bază și dulciuri, până la electrocasnice și cosmetice, toate actualizate săptămânal pentru a aduce diversitate și valoare fiecărei sesiuni de cumpărături.

„Prin această campanie, ne dorim să aducem bucuria sărbătorilor mai aproape de fiecare familie și să le oferim clienților siguranța că pot beneficia de produse de calitate la prețuri accesibile. Kaufland România se angajează să fie un sprijin real în această perioadă, transformând cumpărăturile într-o experiență fără stres, dar plină de surprize și beneficii concrete”, declară Alina Golopența, Director de Marketing Kaufland România și Republica Moldova.

„Am creat o experiență completă atât în magazine, cât și în mediul digital, astfel încât fiecare client să se bucure de o atmosferă festivă autentică, concepută special pentru a transforma cumpărăturile de Crăciun într-un moment plin de emoție și surprize,” a adăugat ea.

Extinderea Coșului Albastru la peste 1000 de articole

Pentru a sprijini bugetele de sărbători, Kaufland extinde Coșul Albastru la peste 1.000 de articole, căora li se aplică  o reducere suplimentară de 10%, la scanarea Kaufland Card.

În perioada 1-24 decembrie, clienții au acces și la calendarul de advent digital, care aduce zilnic promoții exclusive, produse gratuite și vouchere de până la 2.400 de lei. În plus, pentru clienții care deschid zilnic Kaufland Card, în aceeași perioadă, vor avea parte de suprize zilnice.

Campania este sprijinită printr-o comunicare vizibilă pe toate mediile importante – de la TV, la mediul offline, prin activări speciale și în magazine, în toate magazinele Kaufland din țară.

Kaufland pregătește și o serie de experiențe online interactive, precum „Povești de Crăciun” cu invitați speciali, rețete tradiționale gătite de chefi și concursuri „Recipe Hunt” pentru descoperirea ingredientelor unei rețete. În plus, clienții pot explora un filtru de TikTok dedicat sărbătorilor și provocări creative de decorare a bradului, toate însoțite de premii atractive. Toate aceste activități pot fi vizualizate pe pagina dedicată campaniei.

Romanita Oprea

Recent Posts

Spațiu dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor, deschis în București

În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…

2 ore ago

O fabrică de baterii se va construi la Oradea cu tehnologie Lockheed Martin

Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…

11 ore ago

„Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al grupului DIGI

Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…

16 ore ago

Jason Silva: Viitorul e cibernetic și psihedelic

Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…

17 ore ago

Românii și-ar cumpăra pompe de căldură dacă statul ar acorda subvenții

Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…

17 ore ago

Cifră de afaceri de 3,57 mld. $ pentru Rompetrol Rafinare în primele nouă luni din 2024

Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…

17 ore ago