Stiri

Kaufland România: Joburi reale în lumea virtuală

26 oct. 2022 2 min

Kaufland România: Joburi reale în lumea virtuală

Reading Time: 2 minute

Campania „Grand Job Experience” a Kaufland România, prin care compania a deschis un magazin în universul GTA, cu scopul de a pregăti și a recruta tineri din Generația Z, a primit premiul pentru „Inovație în comunicarea HR” în cadrul Galei BIZ PR Awards care a avut loc pe data de 25 octombrie la NOYZ Club & Lounge din București.  

La finalul lunii octombrie, la „Biz PR Conference & Gala”, un eveniment Biz în care a fost lansat și topul celor mai performante agenții de PR din România, revista Biz a oferit și o serie de premii speciale pentru campanii și proiecte care s-au remarcat în ultimul an. Premiul pentru „Inovație în comunicarea HR”, care a fost ridicat de Estera Anghelescu, Recruiting & Employer Branding Director al Kaufland România, a fost acordat campaniei „Grand Job Experience”, derulate de Kaufland România. Retailerul, împreună cu v8 au realizat un proiect de gaming care viza recrutarea tinerilor din Generația Z.

Estera2
Foto: Sorin Stana

Experiența virtuală creată de Kaufland le pune la dispoziție tinerilor, un joc online, în care au posibilitatatea să experimenteze task-uri și provocări ale unor joburi din lumea reală. Pentru aceasta, Kaufland a devenit primul retailer care a deschis un magazin în universul GTA și a invitat pasionații de gaming din România, să devină îngrjitori de clădiri, lucrători comerciali, caseri, șefi de raion sau manageri de magazin. Cei mai tari streameri ai momentului (TheoZeciu, AndreiRO, Best Norris sau imoGen), le-au oferit un training online și chiar posibilitatea de a fi recrutați pe post de casieri, îngrijitori de clădiri, manageri de magazn, șefi de raion și lucrători comerciali, tuturor pasionaților de gaming și nu numai.    

Alte proiecte și campanii care au fost premiate în cadrul Galei Biz au fost Campania „Financial Intelligence” a BCR, proiectul „The Uniq Book of 76 Expressions” al glo, campania de lansare a brandului Kozel, sau campania „De Netestat” a Rețelei VIF și DDB România.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: