Kaufland România deschide al șaselea magazin din Timișoara și anunță peste 90 de locuri noi de muncă
Reading Time: 3 minuteKaufland România inaugurează joi, 25 noiembrie, la Timișoara hipermarketul cu numărul 147 al rețelei naționale, investiție prin care creează peste 90 de noi locuri de muncă și susține astfel economia locală.
Noul magazin se află pe strada Calea Martirilor 1989, nr. 98 și este al șaselea din oraș. Acesta are o suprafață totală construită de peste 5.500 de metri pătrați, dintre care peste 3.100 de metri pătrați sunt destinați spațiului interior de vânzare.
Hipermarketul are disponibile 229 de locuri de parcare, dintre care 10 locuri pentru persoanele cu dizabilități și 7 destinate părinților. În plus, Kaufland încurajează și mijloacele de transport alternativ, oferind două stații de încărcare pentru mașinile electrice și rasteluri pentru biciclete.
Pe durata stării de alertă, programul de lucru va fi de la 6:00 și până la 21:00 de luni până sâmbătă, iar duminică de la 7:00 la 21:00.
Magazinul dispune de un raion de pește proaspăt, vitrină cu servire asistată – cu o lungime de 22 metri, raioane de fructe și legume, brutărie, produse congelate, alimente de bază, dulciuri, băuturi, produse nealimentare și drogherie. La exterior, clienții sunt așteptați la punctul Grill, unde pot găsi o varietate largă de mâncăruri gustoase, gata preparate.
Pentru a asigura un flux rapid de clienți și timp redus la cumpărături, hipermarketul este dotat cu 9 case de marcat standard și alte 6 case express de tip self-service.
În galeria comercială a magazinului, clienții au acces la o zonă extinsă de Food Court, ce include o cofetărie, un restaurant de tip fast-food și unul de sushi. Tot aici, aceștia pot găsi și o farmacie, un plafar, dar și un bancomat și un automat de plăți.
Magazinul promovează sustenabilitatea și oferă clienților acces la trei infrastructuri ecologice:
- La intrarea în magazin, în spațiul special amenajat sub forma unei broscuțe țestoase, clienții pot depune pentru reciclare ambalajele ale produselor de îngrijire personală sau de curățenie și vor primi drept răsplată pentru comportamentul ecologic cupoane cu 50% reducere pentru cumpărarea altora noi, la alegere din produse selecționate, conform campaniei lunare. Clienții pot depune sticle goale din plastic de șampon, balsam, gel de duș, cremă de corp, de față sau de mâini, apă de gură sau de săpun lichid, dar și recipiente goale de produse de curățenie, precum detergenți de haine sau de vase, soluții de curățare a bucătăriei, băii, pardoselii sau geamurilor. Voucherele se ridică de la Biroul de Informații din magazin.
- În parcare, clienții au la dispoziție stații e-charge de încărcare rapidă a mașinilor electrice.
- Tot în parcare, clienții pot recicla sticle din plastic, de sticlă sau doze din aluminiu, folosind automatul de reciclare tip self-service. Aici pot depune trei tipuri de ambalaje – PET-uri (cu volum de până la 3 litri), sticlă și doze de aluminiu (cu volum de până la 1 litru), iar clienții care reciclează astfel vor primi o sumă de bani sub formă de cupon de reducere ce poate fi folosit în magazin.
Magazinul nou deschis la Timișoara este complet sigur și respectă toate măsurile sporite de protecție și prevenție aplicate în rețeaua Kaufland în această perioadă:
- Toate suprafețele de contact și obiectele des utilizate de clienți și angajați, toaletele și spațiile comune sunt dezinfectate frecvent;
- Magazinul este dotat cu stații cu dezinfectant de mâini gratuit;
- Casele de marcat sunt dotate cu geamuri de protecție din plexiglas;
- Pe podeaua din zonele de trafic sunt amplasate benzi care indică distanța de siguranță de minim 2 metri;
- Toți angajații cunosc măsurile de prevenție și au la dispoziție o linie telefonică specială pentru informare corectă și completă;
- În magazin sunt difuzate și afișate mesaje de informare și reamintire a importanței respectării măsurilor de prevenție.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz