Marketing Stiri

Kaufland  le propune romanilor sa traiasca fresh

13 iul. 2016 < 1 min

Kaufland  le propune romanilor sa traiasca fresh

Reading Time: < 1 minut

Leo Burnett Romania semneaza “Traieste Fresh”, noua campanie de comunicare Kaufland Romania.

 

Cu ocazia acestei campanii, Kaufland Romania lanseaza platforma digitala www.traiestefresh.ro, un proiect la nivel national, unde cititorii gasesc sfaturi si lucruri mai putin stiute despre rolul alimentelor proaspete în nutritie, oferite de dr. Serban Damian, nutritionist, retete culinare in combinatii fresh marca Chef Foa si informatii despre cum sa ajungi la un stil de viata sanatos, impartasite de Andrei Rosu.

Campania “Traieste Fresh” include componente in-store, TV, Radio, Online, OOH.

Sedinta foto pentru imaginile campaniei a fost realizata cu produse luate direct de pe rafturile Kaufland si folosite fara extra-cosmetica, fara glicerine, fara plastic stralucitor.

Echipa Leo Burnett Romania: Razvan Capanescu – Chief Creative Officer, Adina Teodorescu – Group Creative Director, Ada Musat – Copywriter, Alexandru Nimurad  – Art Director, Cosmin Ezaru  – Senior Art Director, Mihai Mateescu – Digital Art Director, Dinu Gojan – Art Director, Alexandru Covrig – Art Director, Irina Carbunescu  – Senior Strategic Planner, Adela Sescu – Account Manager, Ioana Carp – Account Manager, Ioana Samoila – Social Media Manager, Andrei Florian – Digital Strategist, Dominic Timotin – Head of Development, Alexandru Nicolescu – Digital Project Manager.

Echipa Kaufland: Irina Grigore – Marketing Director, Alina Golopenta – Acquisition Director, Alexandra Cîrstea – Digital Manager.

 

 

 

 

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: