Kaufland lansează prima sa marcă proprie făcută exclusiv în România
Reading Time: < 1 minutKaufland România lansează prima sa marcă proprie făcută exclusiv în România. K-Vreau din România oferă produse făcute exclusiv de producători și furnizori locali, fiind prima marcă proprie a companiei realizată în întregime la nivel local, special pentru România.
Gama oferă o varietate de produse special pentru cei care vor să savureze din plin gustul autentic românesc, dar și să se bucure de rețete care au trecut testul timpului. Astfel, K-Vreau din România cuprinde de la alimente de bază, precum făină, mălai, griș, arpacaș, produse de panificație, mezeluri, dulciuri (cornulețe cu diferite umpluturi, rulade, salam de biscuiți etc), lactate (brânzeturi, smântână, lapte, iaurt), sucuri naturale de fructe – și până la preparate cu specific local, precum jumări, carne la garniță și altele. În prezent, sortimentul cuprinde peste 80 de produse și se află în permanentă extindere, anunță compania, într-un comunicat de presă.
“Rămânem unul dintre cei mai implicați susținători ai producătorilor români. Încurajăm consumul de produse locale și suntem printre puținii retaileri cu peste 50% produse la raft ce provin din România. De aceea, crearea acestei noi mărci cu specific local vine ca o continuare firească a demersurilor noastre și ne bucurăm să putem susține și în acest mod dezvoltarea producătorilor locali”, declară Valer Hancaș, Manager Corporate Affairs şi Comunicare, Kaufland România.
Rețetele sunt autentice și conțin ingrediente de cea mai bună calitate, periodic monitorizată, purtând garanția calității mărcilor proprii Kaufland. Produsele sunt disponibile numai în magazinele Kaufland din România.
Design-ul ambalajului este inspirat din motivele tradiționale românești reinterpretate în notă modernă, în linie cu identitatea vizuală Kaufland și exprimă simplitate, onestitate, și mai ales pasiune pentru savoarea produselor românești.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz