Kaufland anunță rebrandingul gamei „Vreau din România” cu o nouă identitate vizuală, printr-o campanie de comunicare 360. „Vreau din România” cuprinde produse făcute exclusiv de producători și furnizori autohtoni, fiind prima marcă proprie a companiei realizată în întregime la nivel local, special pentru România.
Noua identitate pune accent pe întregul limbaj vizual, având drept inspirație tradiția și gustul autentic românesc, de acasă, emoția copilăriei și reconectarea cu originile. Toate aceste elemente au fost cuprinse de pictorița Monica Ghițescu în motivul Floarea vieții – o metaforă a energiei, vitalității și a nemuririi, pe un fundal din acuarele, care surprinde complexitatea culturii autohtone.
O nouă campanie integrată vine să susțină noua identitate a brandului, deschizând un dialog despre tradiții, origini și valori, sub umbrela „Ce vreau din România?”. Campania, care va rula începând cu luna ianuarie, explorează această discuție prin spoturi TV, expunere în emisiuni cu specific culinar, spot radio, conținut video digital, pe platformele proprii de pe rețelele sociale, precum și prin componenta out-of-home și în magazinele Kaufland din toată țara. Conceptul rebrandingului s-a realizat în parteneriat cu agenția Pumpkin Studio.
„Kaufland face demersuri continue pentru a rămâne partenerul de încredere al producătorilor români. Încă de la lansare, gama Vreau din România a fost primită foarte bine de clienții Kaufland, care au avut astfel acces la produse locale, autentice, de cea mai bună calitate. Noua identitate de brand integrează cu succes unicitatea și autenticitatea tradițiilor, amintirilor și valorilor care ne leagă pe fiecare dintre noi de România”, declară Alina Golopența, Director de Marketing Kaufland România și Republica Moldova.
Lansată inițial în 2017, Vreau din România oferă o varietate de produse special pentru cei care vor să savureze din plin gustul autentic românesc, dar și să se bucure de rețete care au trecut testul timpului. Astfel, gama cuprinde de la alimente de bază, precum făină, mălai, arpacaș, până la lactate și brânzeturi, peste 90 de tipuri de carne proaspătă și mezeluri, conserve din legume, dulciuri, produse de panificație și răcoritoare (apă, sucuri și siropuri de fructe). Sortimentul numără în prezent un total de aproximativ 150 de produse și se află în permanentă extindere.
Rețetele sunt autentice, tradiționale, și conțin ingrediente de cea mai bună calitate, periodic monitorizată, purtând garanția calității mărcilor proprii Kaufland. Produsele sunt disponibile numai în magazinele Kaufland din România.
Doar una din șase (16%) dintre cele mai mari companii din lume este, în prezent, pe drumul corect pentru a…
Guvernul României a confirmat intenția sa de a achiziționa 32 de aeronave Lockheed Martin F-35 Lightning II de generația a…
Evenimentul emblematic al revistei Haute Culture, Gala The Culture of Luxury, în cadrul căreia sunt celebrate personalități și proiecte remarcabile,…
O recomandare care să-ți aducă înapoi 5% din valoarea cumpărăturilor la POS timp de o lună? Da, dar numai cu…
După expirarea perioadei inițiale a unui contract încheiat cu un furnizor de servicii de comunicații electronice, utilizatorii finali pot opta…
Peste 1300 de organizații neguvernamentale active din România au adresat astăzi o scrisoare deschisă partidelor politice, solicitându-le să își asume…