Kaufland lansează noua campanie de vară
Reading Time: < 1 minutVara aceasta, noua campanie Kaufland România se desfășoară sub umbrela de comunicare „Vara asta e atât de bine să fii FRESH”.
Campania „Vara asta e atât de bine să fii FRESH” este un manifest al promisiunii Kaufland pentru prospețime, calitate, prețuri avantajoase, varietate și cumpărături rapide.
Și pentru că prospețimea merită sărbătorită, spotul campaniei include o abordare creativă asupra conceptului – o petrecere la raionul de legume-fructe din hipermarket, pe ritmurile piesei „Fresh” a lui Kool & The Gang.
Campania se desfășoară la nivel național și poate fi urmărită începând cu luna iunie pe toate mediile de comunicare principale, printre care și canalele oficiale de social media Kaufland România – Youtube, Facebook, Instagram și TikTok și pe TV.
Kaufland oferă clienților săi o selecție variată de fructe și legume proaspete, avantajoase ca raport calitate-preț. Hipermarketurile sunt aprovizionate în fiecare dimineață cu produse proaspete, iar stocul de la raft este refăcut chiar și de mai multe ori pe parcursul unei zile.
Din grijă față de mediu, amintește cumpărătorilor că cea mai bună variantă de a cântări și transporta fructele și legumele rămâne săculețul reutilizabil din material textil, deoarece „Consumul excesiv de plastic dăunează grav comunității”.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz