Marketing Lifestyle MarComm Stiri

Kaufland își prezintă programul de la UNTOLD: acces rapid, experiențe inedite și mii de premii instant

8 aug. 2024 4 min

Kaufland își prezintă programul de la UNTOLD: acces rapid, experiențe inedite și mii de premii instant

Reading Time: 4 minute

Astăzi, cu ocazia începerii unuia dintre cele mari festivaluri de muzică din lume, UNTOLD, Kaufland anunță experiențele inedite pe care le-a pregătit pentru iubitorii de distracție. A noua ediție a festivalului UNTOLD se desfășoară între 08 și 11 august.

Acces rapid la festival

Kaufland facilitează intrarea la festival prin zona denumită Fast Lane, unde participanții pot efectua check-in-ul și își pot ridica brățările de acces, evitând astfel cozile. Această zonă oferă acces și la porțile VIP și include un punct de ridicare a biletelor pentru câștigătorii concursurilor.

Programul este cuprins între 14:00-02:00 de joi până sâmbătă, respectiv, 14:00-22:00 duminică.

Kaufland Untold 2024 Kaufland Card

Scenă și experiență culinară premium, powered by Kaufland

Și în acest an, scena Daydreaming by Kaufland va aduce în cele patru zile de festival, peste 30 artiști de renume, printre care: Powel, Boza Uzer, Akos, Sebastien Leger & Tim Green, Mihai Popoviciu, Arapu B2B Priku, Marwan Dua și Day Dreamers (Marwan, Woodnote, Dub FX).

În zona DayDreaming, festivalierii vor putea explora o serie de activări captivante: domul alb Kaufland cu tattoo station și zona de premiere, cortul african cu activarea Refresh Station by bevola, instalația Love Hands și poarta de flori pentru cele mai instagramabile fotografii. De asemenea, Pillars of Fantasy – prismele cu oglindă și video-content – vor aduce un plus de spectaculozitate în fața scenei.

Participanții la UNTOLD vor avea parte de o experiență culinară completă la Kaufland Pop-Up Restaurant, unde sunt așteptați cu preparate savuroase, precum antricot de vită cu sos gorgonzola și trufe, tartar de somon cu avocado, midii cu sos marinara, salate și o selecție de băuturi.

Kaufland Untold 2024 Restaurant PopUp

Implicarea activă în societate

Anul acesta, parteneriatul dintre UNTOLD și Kaufland duce responsabilitatea socială la un nou nivel prin inițiative care demonstrează că implicarea face diferența. La HUB-ul Bucurie în Mișcare, participanții își pot pune la încercare abilitățile sportive, dar și pe cele de dans.

În zona ReFresh Room, prin alergarea într-o roată gigant sau pe banda autopropulsată, participanții produc energia ce activează storcătorul de citrice, iar sucul proaspăt stors va fi recompensa sănătoasă ce îi așteaptă la final. De neratat este Dancing Room, un spațiu mult iubit de festivalieri încă de anul trecut, unde aceștia pot să-și demonstreze talentul de dans.

Hope and Homes for Children își așteaptă vizitatorii la Festivalul Cântecelor de Leagăn, colțul din UNTOLD care îmbină distracția cu faptele bune. Concursul de continuare a versului, tatuajele și leagănul instagramabil – toate spun povestea iubirii părintești, pe care fiecare copil trebuie să o cunoască.

Chiar dacă e vară, la standul Asociației SOS Satele Copiilor, festivalierii au ocazia să intre în atmosfera de iarnă și să-și activeaze Moș Crăciunul Interior. Copiii vulnerabili au nevoie de sprijin tot timpul anului, nu doar de Crăciun, iar oamenii buni creează magia generozității. Globul de Crăciun oferă o amintire de neuitat la festival, iar roata norocului aduce premii surpriză. Nu va lipsi nici bradul de Crăciun, unde participanții pot lăsa un gând bun pentru copii.

În plus, trei automate de reciclare vor fi amplasate strategic în festival, încurajând participanții să recicleze. Toate cupoanele emise de automate vor putea fi folosite ulterior la cumpărături în orice magazin Kaufland.

Zona de cariere

Tot în cadrul UNTOLD, echipa de recrutare Kaufland România a pregătit surprize pentru participanți.

Sub mesajul „Câștigă-ți independența cu un job la Kaufland!”, festivalierii vor putea explora un tunel cu proiecții interactive, perfect pentru fotografii memorabile, și vor putea vizita un perete cu o galerie de tablouri care ilustrează diferite provocări de la locul de muncă, cum ar fi „Zoomită” – frica de a fi constant în call-uri și „Plictisomanie” – frica de a te plictisi de jobul tău. În plus, există un perete fotogenic dedicat pentru și mai multe poze. Cei care postează pe social media fotografii de la această activare vor fi recompensați cu un voucher de băutură.

Kaufland desfășoară, de asemenea, campania „Student de 10”, oferind acces gratuit în festival studenților cu 10 pe linie și reduceri pentru cei fără restanțe. Mai mult, campania specială „Joburi de festival by Kaufland la UNTOLD” oferă cinci roluri unice în colaborare cu UNTOLD: Merchandise Master, Artist Angel, Media Village Support, Social Media Buddy și Main Stage Assistant. Cei selectați vor face parte din echipa de staff a festivalului și vor primi sprijin în identificarea unui job în echipa Kaufland, adaptat pasiunilor și dorințelor lor.

Despre Kaufland România

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.550 de magazine în 8 țări, peste 155.000 de angajați și o rețea de 181 de magazine în România.

În 2023, Kaufland România a primit pentru a cincea oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață.

Obiectivul nostru este să aplicăm cele mai inovatoare tehnologii în domeniul retail, astfel încât clienții să se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preț, prin promovarea sustenabilității și a produselor locale.

Array

Articole pe aceeași temă: