Începând cu luna martie, Kaufland România introduce treptat noul bon de casă ecologic și durabil
Compania continuă astfel strategia sa de sustenabilitate pentru ca mersul la cumpărături să fie o activitate mai prietenoasă cu mediul înconjurător. Totul pleacă de la culoarea noului bon: albastră.
Suportul inovator de hârtie termică albastră al noului bon fiscal este certificat FSC și este originar din silvicultură durabilă. Bonul albastru este produs fără coloranți chimici, este rezistent la lumina solară și poate fi arhivat pentru multă vreme fără ca scrisul de pe acesta să se șteargă. Un alt avantaj pentru clienți este acela că eco-bonul este rezistent la apă și ulei, ceea ce îl face deosebit de durabil. Totodată, acesta poate fi reciclat folosind coșurile pentru reciclarea hârtiei.
Odată cu trecerea la noul tip de bon va fi optimizat și modul de ambalare al rolelor de bon, măsură prin care Grupul Schwarz va economisi în viitor 30 de tone de plastic pe an, în cadrul strategiei REset Plastic.
Ford a prezentat modelul full electric Puma Gen-E, care este asamblat la uzina companiei din Craiova, folosind propulsorul electric produs…
Asociația Analiștilor Financiar-Bancari din România (AAFBR) a ales un nou Consiliu Director pentru un mandat de doi ani, respectiv până…
Ioana Zamfir, CCO al MRM România, este singura reprezentantă a României în recent anunțatul Grand Jury al Gerety Awards 2025,…
Violența împotriva femeilor rămâne o problemă majoră în România, reflectată de statistici alarmante. În 2022, au fost raportate peste 26.000…
Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research a analizat atitudinile și preferințele românilor referitoare la produsele în ediție limitată de Crăciun, evaluând factori…
În 2024, românii au preferat să își facă mai des cumpărăturile casnice online, comenzile de la supermarket crescând cu 40%…