CSR

Kaufland introduce un nou tip de bon fiscal, prietenos cu mediul

Reading Time: < 1 minut

Începând cu luna martie, Kaufland România introduce treptat noul bon de casă ecologic și durabil

Compania continuă astfel strategia sa de sustenabilitate pentru ca mersul la cumpărături să fie o activitate mai prietenoasă cu mediul înconjurător. Totul pleacă de la culoarea noului bon: albastră.

Suportul inovator de hârtie termică albastră al noului bon fiscal este certificat FSC și este originar din silvicultură durabilă. Bonul albastru este produs fără coloranți chimici, este rezistent la lumina solară și poate fi arhivat pentru multă vreme fără ca scrisul de pe acesta să se șteargă. Un alt avantaj pentru clienți este acela că eco-bonul este rezistent la apă și ulei, ceea ce îl face deosebit de durabil. Totodată, acesta poate fi reciclat folosind coșurile pentru reciclarea hârtiei.

Odată cu trecerea la noul tip de bon va fi optimizat și modul de ambalare al rolelor de bon, măsură prin care Grupul Schwarz va economisi în viitor 30 de tone de plastic pe an, în cadrul strategiei REset Plastic.

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

Ford a lansat Puma Gen-E, mașina electrică fabricată la uzina de la Craiova

Ford a prezentat modelul full electric Puma Gen-E, care este asamblat la uzina companiei din Craiova, folosind propulsorul electric produs…

11 ore ago

Asociația Analiștilor Financiar – Bancari din România are un nou Consiliu Director

Asociația Analiștilor Financiar-Bancari din România (AAFBR) a ales un nou Consiliu Director pentru un mandat de doi ani, respectiv până…

11 ore ago

Ioana Zamfir, reprezentanta României în Grand Jury Gerety Awards 2025

Ioana Zamfir, CCO al MRM România, este singura reprezentantă a României în recent anunțatul Grand Jury al Gerety Awards 2025,…

11 ore ago

Asociația ANAIS atrage atenția că „Iubirea nu înseamnă frică” printr-o campanie de sprijinire a femeilor și fetelor aflate în situații de vulnerabilitate

Violența împotriva femeilor rămâne o problemă majoră în România, reflectată de statistici alarmante. În 2022, au fost raportate peste 26.000…

12 ore ago

Studiu Reveal Marketing Research: 7 din 10 români sunt atrași de magia produselor lansate în ediție limitată în perioada Crăciunului

Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research a analizat atitudinile și preferințele românilor referitoare la produsele în ediție limitată de Crăciun, evaluând factori…

13 ore ago

Glovo: România, locul al doilea la nivel mondial la comenzile de la supermarket

În 2024, românii au preferat să își facă mai des cumpărăturile casnice online, comenzile de la supermarket crescând cu 40%…

13 ore ago