Stiri

Kaufland instalează coșuri inteligente BIN-e de sortare automată a deșeurilor

Reading Time: 2 minute

Kaufland introduce în trei magazine din București coșuri de gunoi inteligente pentru colectarea selectivă a bateriilor, ambalajelor TetraPak, deșeurilor din plastic și metal, simplificând astfel procesul de reciclare pentru clienții săi. 

Folosind tehnologia AI (inteligență artificială), coșurile inteligente BIN-e contactless recunosc automat tipurile de materiale setate, le sortează și le comprimă, controlând nivelul de umplere și de procesare a datelor, pentru o gestionare eficientă a deșeurilor. 

Clienții pot aduce baterii uzate, ambalaje TetraPak, deșeuri din plastic de toate tipurile și ambalaje din metal, precum doze sau conserve curate. Ulterior, deșeurile colectate sunt preluate în vederea reciclării de către o firmă parteneră specializată, Green PC Ambalaje. Procesul amplu constă în etape de pregătire și reciclarea propriu-zisă, prin termoformare.

În prezent, coșurile de reciclare BIN-e sunt instalate în magazinele Kaufland Barbu Văcărescu (Str. Barbu Văcărescu nr. 120), Kaufland Vulcan (Str. Mihail Sebastian, nr. 88C) și Kaufland Mihai Bravu (Strada Răcari, nr. 5) din București.

Proiectul se subscrie eforturilor companiei de a limita poluarea și de a crea programe cu impact benefic pentru mediul înconjurător, printre care se numără și rețeaua de automate self-service pentru colectarea ambalajelor din PET, aluminiu și sticlă și infrastructura pentru colectarea recipientelor din plastic ale produselor cosmetice și de igienă.

Acest proiect este inițiat 100% de către compania Kaufland România și aduce tehnologia de ultimă generație în slujba mediului înconjurător.

Kaufland România 

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.450 de magazine în opt țări, 148.000 de angajați și o rețea de 157 de magazine în România.

În 2021, Kaufland România a primit pentru a patra oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață.

Anca Muraru

Recent Posts

„Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al grupului DIGI

Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…

6 ore ago

Jason Silva: Viitorul e cibernetic și psihedelic

Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…

6 ore ago

Românii și-ar cumpăra pompe de căldură dacă statul ar acorda subvenții

Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…

6 ore ago

Cifră de afaceri de 3,57 mld. $ pentru Rompetrol Rafinare în primele nouă luni din 2024

Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…

6 ore ago

Delgaz Grid primește 200 de milioane de euro de la BEI pentru modernizarea rețelei

Banca Europeană de Investiții (BEI) acordă un împrumut de 200 de milioane de euro distribuitorului român de energie Delgaz Grid…

7 ore ago

Magda Costache, Sezamo: Supermarketul online al viitorului

Cu o carieră de peste 19 ani în finance, Magda Costache este, din septembrie, noul CEO interimar Sezamo, supermarketul online…

7 ore ago