Kaufland inspiră românii prin campania „Noul Tu trăiește fresh”
Reading Time: < 1 minutÎn acest an, Kaufland România continuă demersul „Trăiește Fresh” și lansează o inițiativă prin care își inspiră clienții să îmbrățișeze provocarea unui nou stil de viață. Campania “Noul Tu trăiește fresh” este o invitație pentru români să îndrăznească să se reinventeze și să încerce experiențe și gusturi noi.
Campania reunește exemple de inspirație pe care le Kaufland le oferă clienților, de-a lungul anului, în magazine, în online și prin evenimente. Astfel, clienții Kaufland au posibilitatea de a trăi experiențe inedite, pentru prima dată-n viață – fie că vorbim de ocazia de a participa la acțiuni de voluntariat pentru cauze sociale, oportunitatea de a încerca sporturi noi sau de a face pur și simplu mai multă mișcare, de a se bucura de experiențe culinare sau invitații la diferite festivaluri de muzică – printre care UNTOLD, Neversea sau Timeshift. În același timp, Kaufland propune sortimente noi de produse și rețete originale, în magazine sau prin evenimente de tip street food și de gastronomie experimentală, la Kaufland Night Market.
Pe tot parcursul anului, Kaufland va lansa inițiative care încurajază dorința de reinventare, atât în rândul clienților, cât și în piața de retail. Primul pas a fost făcut în aprilie 2017, când Kaufland a lansat un nou concept de magazin: primul hipermarket estival amenajat într-un cort, în stațiunea balneoclimaterică Sovata. Acesta va rămâne deschis numai pe perioada verii. Permanent, Kaufland România se implică în proiecte care promovează stilul de viață fresh – printre care: Crosul Pădurii, cea mai mare competiţie de alergare de masă care susţine o cauză de mediu, parteneriatul cu Let’s Do It, România, alături de care a participat la diverse acțiuni dedicate ecologiei, susținerea proiectului Atlantic Challenge, în care patru români, printre care și Andrei Roșu, vor traversa pentru prima dată Oceanul Atlantic într-o barcă cu vâsle și altele.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz