Kaufland România deschide al patrulea magazin din Brașov, investiție prin care creează 80 de locuri de muncă și susține astfel economia locală.
Noul magazin se află pe Str. Stadionului, nr. 15 și are o suprafață totală construită de aproape 6.000 m2, dintre care peste 3.300 m2 sunt destinați spațiului interior de vânzare.
Cu ocazia deschiderii, clienții sunt așteptați să beneficieze de reduceri la articole alimentare și nealimentare, conform ofertei săptămânale. Hipermarketul va funcționa între orele 07:30 – 22:00 de luni până sâmbătă, respectiv 8:00 și 20:00 duminica.
Parcarea are o capacitate de circa 280 de locuri, dintre care 10 pentru persoane cu dizabilități și 6 pentru părinți. Totodată, clienții au la dispoziție și stații de încărcare pentru mașinile electrice și rastele pentru biciclete.
Pentru a asigura un flux rapid de clienți și timp redus la cumpărături, hipermarketul este dotat cu 10 case de marcat standard și alte 6 case express, de tip self check-out.
Magazinul dispune de un raion de pește proaspăt, vitrină cu servire asistată – cu o lungime de aproape 29 metri, raioane de fructe și legume, brutărie, produse congelate, alimente de bază, dulciuri, băuturi, produse nealimentare și drogherie. La punctul Grill din exterior, clienții pot găsi o varietate de mâncăruri gustoase, gata preparate.
Galeria comercială oferă clienților accesul la o varietate de magazine și servicii, printre care restaurantul de tip fast-food Spartan – care include și opțiunea de Drive Thru, cofetăria Splendid, magazinul de mezeluri și sandvișuri Sergiana, magazinul de accesorii GSM Contakt și farmacia Helpnet.
În linie cu angajamentul companiei față de protejarea mediului, brașovenii sunt încurajați să recicleze folosind sistemele de colectare selectivă din noul magazin:
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.500 de magazine în 8 țări, 148.000 de angajați și o rețea de 163 de magazine în România. În 2023, Kaufland România a primit pentru a cincea oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Obiectivul nostru este să aplicăm cele mai inovatoare tehnologii în domeniul retail, astfel încât clienții să se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preț, prin promovarea sustenabilității și a produselor locale.
Cum a reușit Mitsuharu Tsumura să facă din Maido unul dintre cele mai bune cinci restaurante din lume cu propriul…
Doar una din șase (16%) dintre cele mai mari companii din lume este, în prezent, pe drumul corect pentru a…
Guvernul României a confirmat intenția sa de a achiziționa 32 de aeronave Lockheed Martin F-35 Lightning II de generația a…
Evenimentul emblematic al revistei Haute Culture, Gala The Culture of Luxury, în cadrul căreia sunt celebrate personalități și proiecte remarcabile,…
O recomandare care să-ți aducă înapoi 5% din valoarea cumpărăturilor la POS timp de o lună? Da, dar numai cu…
După expirarea perioadei inițiale a unui contract încheiat cu un furnizor de servicii de comunicații electronice, utilizatorii finali pot opta…