Stiri

Kaufland deschide prima sa zonă de Food Court

Reading Time: 2 minute

Kaufland România creează prima sa zonă de Food Court și deschide un spațiu nou de cumpărături în exteriorul magazinului, după un concept de open mall.

Prima galerie comercială transformată se află în cadrul magazinului Kaufland din Strada Barbu Văcărescu, București, urmând ca acest concept să fie extins treptat și în alte magazine din rețea.  În interior, zona de Food Court găzduiește restaurante, patiserii și cafenele pentru toate gusturile, precum Stradale și Cafeneaua Mitzu, prima cafenea lansată de Chef Foa, Salad Box, Noodle Pack, Thai Scoops și Tip Top, arată compania, într-un comunicat de presă

Spațiul are un design nou, complet modernizat, care îmbină soluțiile de iluminare cu materiale și elemente naturale, pentru a oferi zonei de luat masa o atmosferă caldă și primitoare.  În exteriorul magazinului, Kaufland a extins galeriile comerciale prin containere moderne, special amenajate, care găzduiesc magazine ale chiriașilor în incinta parcării. Demersul face parte din procesul inițiat de Kaufland de reinventare a experienței de cumpărături în România, din dorința de a oferi clienților mai mult decât un hypermarket, arată reprezentanții Kaufland.

„Acest pas este startul pentru <<mall-urile>> noastre. Este un proiect de implementare a viziunii de food-to-food connect și parte din demersul nostru constant de a oferi o experiență completă de cumpărături. Oamenii au nevoie de mai mult și mai actual. De aceea, continuăm procesul de reinventare a hypermarketului, prin toate inițiativele inovatoare din ultima perioadă”, declară Andrei Secrețianu, Director Închirieri/Vânzări B2B, Kaufland România.

Aceasta nu este singurul proiect lansat de companie pentru inovarea experienței de cumpărături. Recent, Kaufland România a lansat prima rețea de grădini urbane comunitare, transformându-și acoperișurile și exteriorul parcărilor în spații verzi cultivate cu legume, fructe, plante aromatice și flori, care pot fi folosite de comunitate. De asemenea, în aprilie 2017, Kaufland a deschis în premieră un magazin estival amenajat într-un cort, în stațiunea balneoclimaterică Sovata.

În cadrul demersului „Noul Tu Trăiește Fresh”,  Kaufland și-a propus să lanseze inițiative noi, pe tot parcursul anului, care să încurajeze dorința de reinventare, atât în rândul clienților, cât și în piața de retail.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.250 de magazine în șapte țări și o rețea de 115 magazine în România.

Oana Voinea

Recent Posts

Schneider Electric în grafic cu programul său de sustenabilitate

Schneider Electric a anunțat cele mai recente rezultate ale programului său Schneider Sustainability Impact (SSI) și rezultatele sale financiare pentru…

2 ore ago

Micii producători artizanali vin în premieră la FoodService & Hospitality Expo 2024, alături de ALAS

Producătorii artizanali vin în premieră la Foodservice & Hospitality Expo 2024, alături de ALAS/Asociația Lanțului Alimentar Scurt, la un stand…

12 ore ago

Studiu Reveal Marketing Research: Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren

Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research și-a propus să afle mai multe detalii despre modul în care românii percep și…

12 ore ago

NEXXT Summit: AI în acțiune – pregătim generațiile care schimbă viitorul

NEXXT Summit 2024 s-a încheiat cu succes, demonstrând încă o dată că România are potențialul de a deveni un centru…

12 ore ago

București, pe locul 5 în topul destinațiilor de Craciun din Europa

Platforma de influencer marketing Heepsy a realizat un research pentru a identifica care sunt capitalele europene cu cele mai multe…

13 ore ago

Limitless Agency – vânzări record de 100 milioane euro de Black Friday 2024

Limitless Agency, una dintre cele mai mari agenții de marketing digital din România, a înregistrat vânzări record de Black Friday…

14 ore ago