Kaufland deschide al treilea magazin din municipiul Brăila
Reading Time: 3 minuteKaufland România deschide cel de-al treilea magazin din municipiul Brăila, investiție prin care creează aproximativ 80 de locuri de muncă și contribuie astfel la susținerea economiei locale
Noul Kaufland, situat pe Strada Industriei, nr. 17P, are o suprafață totală de peste 5.700 mp, dintre care aproape 2.900 mp sunt dedicați spațiului de vânzare. Clienții vor beneficia de facilități moderne, inclusiv soluții ecologice și automate pentru returnarea ambalajelor.
Magazinul își deschide oficial ușile joi, 28 noiembrie, având un program zilnic de funcționare între orele 07:00-22:00 de luni până sâmbătă și 07:30-20:00 duminica. Cu ocazia deschiderii, clienții sunt așteptați cu reduceri atractive, de 30%, la articolele non food pentru gătit și promoții speciale la produse alimentare, în limita stocului disponibil. Printre produsele incluse în ofertă se regăsesc: carne tocată din spată de porc – 14.99 lei/kg, preț redus de la 26.99 lei, ulei de măsline extravirgin K-Bio 500ml – 25.99 lei/bucată, preț redus de la 34.99 lei, și pistol cu aer cald Parkside 2000 W – 59.99 lei/bucată, preț redus de la 119.90 lei.
Noul Kaufland oferă accesul la o varietate de produse, fiind prevăzut cu o vitrină asistată pentru produse proaspete, cu o lungime de peste 17 metri, raion extins de legume-fructe, brutărie, produse congelate, produse lactate, alimente de bază, dulciuri, drogherie, băuturi și produse nealimentare. La punctul Grill din exterior, clienții pot alege din meniul diversificat de preparate calde, precum două sortimente de pui rotisat, ceafă, cabanos, turinger, nuggets, crispy, cartofi prăjiți, precum și o gamă variată de băuturi nealcoolice.
Pentru o experiență de cumpărături rapidă, magazinul dispune de 14 case de marcat, dintre care 8 sunt de tip self check-out și 6 standard. De asemenea, serviciul K-Scan permite scanarea produselor direct în coș, cu plata simplificată la casa de marcat.
În galeria comercială, clienții vor găsi numeroase magazine și servicii, precum cofetăria-patiserie Dana, fast food Trâmbița, drogheria Salofarm, curățătoria chimică Sea Clean, magazinele Good2Go (ziare, reviste, tabac) sau Animax (hrană și accesorii pentru animale).
Parcarea are o capacitate totală de peste 230 de locuri, dintre care 12 pentru persoane cu dizabilități și 4 pentru părinți. Totodată, clienții au la dispoziție și 3 locuri cu acces la stația de încărcare pentru mașinile electrice și 6 rastele pentru biciclete.
În primăvara anului viitor, hipermarketul va transforma 1.000 mp din spațiul verde din incinta magazinului într-o viitoare pădure urbană. În colaborare cu Asociația Plantăm Fapte Bune și cu sprijinul angajaților Kaufland, sute de puieți din diverse specii vor fi plantați, marcând un nou pas în angajamentul față de mediu.
Totodată, în linie cu principiile de sustenabilitate ale companiei, noul hipermarket este dotat și cu sisteme moderne de colectare separată a deșeurilor, oferind clienților recompense pentru ambalajele returnate.
- În interiorul magazinului, clienții vor găsi un automat unde pot recicla ambalaje în schimbul voucherelor de extra-reducere. Pot aduce aici și ambalaje din plastic, sticlă și metal (cu volum de până la 3 litri), garanția de 0,50 RON fiind restituită doar pentru ambalajele cu simbolul „Ambalaj cu garanție” tipărit pe etichetă.
- În zona de la intrare, în spațiul special amenajat sub forma unei broscuțe țestoase, clienții pot depune pentru reciclare ambalaje ale produselor de îngrijire personală sau de curățenie și vor fi recompensați pe loc cu vouchere de 35% reducere la cumpărarea altor produse noi, din oferta lunară. Clienții pot depune sticle goale din plastic de șampon, balsam, gel de duș, cremă de corp, de față sau de mâini, apă de gură sau de săpun lichid, dar și recipiente goale de produse de curățenie, precum detergenți de haine sau de vase, soluții de curățare a bucătăriei, băii, pardoselii sau geamurilor. Voucherele se ridică de la Biroul de Informații din magazin.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz